شناسهٔ خبر: 29513894 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دادستان استان سمنان :

مدیریت جهادی و دلسوزانه مسئولین ارشد کشور ، تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مسئول و جمعی از کارکنان بسیج دانشجویی استان سمنان، با حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که به میزبانی دادگستری استان سمنان برگزار شد، ابتدا مرتضی دهرویه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در بسیج دانشجویی به بیان مطالبی پیرامون مقوله عفاف و حجاب، فعالیت‌های تشکل‌های مختلف در دانشگاه‌ها و تقویت برگزاری نماز در دانشگاه‌ها پرداختند.
در ادامه مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان با توجه به حضور دادستان استان در کارگروه عفاف و حجاب، خواستار توجه بیش از پیش در مقوله عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها شد.
در بخش بعدی این دیدار دکتر آسیابی ضمن تبریک هفته بسیج گفت:: بنده خود در وهله اول عضوی از جامعه بزرگ و پر افتخار بسیج هستم.
دادستان استان خاطر نشان کرد: بسیج دانشجویی وظایف متعددی دارد که یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه بسیج دانشجویی مطالبه گری و نقش آفرینی در این زمینه است.
سپس وی با اشاره به نقشه دشمن به منظور ایجاد شبهه و هجمه سنگین علیه ولایت مطلقه فقیه، خواستار ورود بیش از پیش دانشجویان بسیجی و مجموعه بسیج دانشجویی به منظور تبیین و روشنگری در این مسئله شد و گفت: امروز فتنه گران با ایجاد شبهه و هجمه در حال تخریب چهره ولایت فقیه هستند.
حیدر آسیابی در ادامه با توجه به پیشرفت‌های گسترده و چشمگیر در زمینه نظامی و موشکی، و افزود: راه حل برون رفت از بسیاری از معضلات و مشکلات اقتصادی مدیریت جهادی و دلسوزانه مسئولین ارشد کشور است.
در پایان وی با اشاره به موضع گیری صریح بدنه بسیج دانشجویی در قبال بسیاری از انحرافات خاطر نشان کرد: طبق قانون موضع گیری صریح و قاطع مجموعه بسیج دانشجویی در مقابل بسیاری از انحرافات و هجمه‌ها یکی از وظایف مهم بسیج دانشجویی است که بنده نیز به عنوان عضوی از مجموعه قوه قضائیه حمایت کامل و قاطع خود را در این مقوله اعلام می‌نمایم.

نظر شما