شناسهٔ خبر: 29512374 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کاپیتان نام آشنای کلمبیا:

از «کی روش» استقبال می‌کنیم اما ترجیح من گزینه‌های بومی است

تهران- ایرنا- کاپیتان نام آشنای سال های دور تیم ملی کلمبیا که نزد فوتبال دوستان با لقب «شیر کلمبیا» شناخته می شود، گفت: از «کارلوس کی روش» استقبال می کنیم اما ما در کلمبیا پتانسیل های خوبی داریم و ترجیح من استفاده گزینه های بومی برای هدایت تیم ملی کشورم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «کارلوس والدراما» این سخنان را روز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه رادیویی «فاکس اسپورتس کلمبیا» بیان کرد.
وی اظهار داشت: سرمربی کلمبیایی را ترجیح می دهم چرا که ما افرادی را در اختیار داریم که می توانند به خوبی با شرایط تیم ملی کنار بیایند با این حال مسئله مهم این است که فدراسیون فوتبال کلمبیا به چه نوع سرمربی علاقه مند است؛ یک سرمربی خام؟ یا سرمربی متخصص جام جهانی؟ و یا کسی که صرفا در مرحله حذفی تخصص دارد؟
«ال پیبه» ضمن حمایت تمام قد از «لوئیز فرناندو سوآرز» بازیکن اسبق تیم ملی کلمبیا که در حال حاضر در حرفه سرمربیگری فعالیت می کند، تصریح کرد: از «کارلوس کی روش» استقبال می کنیم اما هر شخصی سلیقه خاص خودش را دارد و من معتقدم ما در کلمبیا استعدادهای قابل توجهی داریم و می توانیم از گزینه های بومی استفاده کنیم.
وی در مورد دوران حضور «خوزه پکرمن» در تیم ملی کشورش تاکید کرد: پکر من انتخاب خوبی بود و پیشرفت کلمبیا در دوران حضور وی هم قابل قبول بود اما اگر من تصمیم گیرنده بودم به او مهلت بیشتری می دادم.
والدراما در ادامه از دوران حضورش در تیم ملی و هم تیمی هایش سخن گفت و در این رابطه افزود: تمام مهاجمان خوب بودند اما فاوست «فاستینو آسپریلا» بازیکنی شش دانگ بود؛ پراستقامت، دونده و در کارهای دفاعی موثر.
والدرما در مورد تجربیات باشگاهی خود نیز اظهار داشت: مون پلیه مرا آموزش داد اما در وایادولید آزرده شدم.
ورزشی**3991**1597

نظر شما