شناسهٔ خبر: 29511657 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

اتفاقی عجیب در کمیسیون امنیت ملی/ ظریف به کمیسیون رفت سوال کننده جلسه را ترک کرد!

ایرنا نوشت: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: با اینکه وزیر امورخارجه برای پاسخگویی درباره موضوع پولشویی به کمیسیون آمد، ولی سؤال کننده جلسه کمیسیون را ترک کرد.

صاحب‌خبر -

علیرضا رحیمی، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره جزئیات برگزاری جلسه مشترک این کمیسیون با محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه درباره موضوع پولشویی، توضیح می‌دهد: یکشنبه گذشته، جلسه‌ای درباره CFT داشتیم که در انتهای آن، آقای وزیر در کمیسیون حاضر شدند، اما از آنجایی که سؤال کننده جلسه را ترک کرد، رئیس هم تصمیم گرفتند جلسه پاسخگویی به زمان دیگری موکول شود. 

وی درباره اینکه برآیند کلی کمیسیون امنیت ملی نسبت به این موضوع چیست، تصریح می‌کند: صحبت یا گفت‌و‌گوی خاصی به‌جز اظهارنظرهای شخصی در مخالفت یا موافقت با آن صورت نگرفته است. 

اخیراً، ظریف در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفته بود«پولشویی در کشور یک واقعیت است» و کسانی که از منافع آن بهره می‌برند، هزینه زیادی را صرف جوسازی علیه تصویب قانون مبارزه با پولشویی کرده‌اند. البته این اظهارات، واکنش منفی بسیاری از چهره‌های اصولگرای مجلس را به‌دنبال داشت. حشمت‌الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی نیز هفته گذشته، از حضور ظریف در کمیسیون امنیت، برای پاسخگویی به سؤال یکی از نمایندگان در این باره خبر داد.

2929

نظر شما