شناسهٔ خبر: 29510869 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزاری آیین افتتاحیه نخستین لیگ فوتسال شهرداری تهران

آیین افتتاحیه نخستین دوره لیگ فوتسال کارکنان شهرداری تهران در سالن ورزشی شرکت بهره برداری مترو برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، آیین افتتاحیه نخستین دوره لیگ فوتسال کارکنان شهرداری تهران با حضور مدیر کل رفاه، تعاون وخدمات اجتماعی ، دکتر ناصری معاون منابع انسانی شرکت بهره برداری مترو ، معاونین ومشاورین اداره کل رفاه، پیشکسوتان فوتبال و جمعی از علاقه مندان ورزش  با رونمایی از توپ این مسابقات در سالن ورزشی شرکت بهره برداری مترو برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم دکتر میر صادقی معاون اجرایی اداره کل رفاه، تعاون وخدمات اجتماعی ضمن خیر مقدم به حاضرین وتشکر از میزبانی شرکت بهره برداری مترو ، توضیحاتی در خصوص نحوه اجرای مسابقات ارائه کرد.


وی با بیان اینکه 25 تیم از واحد های تابعه شهرداری تهران در این دوره مسابقات شرکت کرده اند، افزود: براساس قرعه کشی انجام شده تیم ها در دو گروه با قضاوت داوران بین المللی فوتبال کشوربه رقابت خواهند پرداخت.


 دکتر مدیح مدیر کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی نیز هدف از برگزاري این مسابقات را ارتقاء سطح ورزش کارکنان  و بالا بردن روحیه، نشاط ، انگیزه، وفاق، بازده کاری و فراهم آوردن زمینه رشد و پیشرفت  ورزشی در محیطی سالم و درخور شأن و فرهنگ شهرداری تهران عنوان داشت.


دکتر مدیح با اشاره به اینکه در يك رويداد ورزشي ، آنچه به آن زيبايي مي بخشد، نمايش ارزش هاي اخلاقي است، گفت: حفظ و رعایت قوانین بازی به همراه بازی به شکل واقعی و منصفانه می تواند به عنوان اولین گام ارزشمند در جهت توسعه و پیشرفت در ورزش حوزه اخلاق ورزشی باشد.


براساس این گزارش بعد از برگزاری آیین افتتاحیه در اولین بازی از این دوره مسابقات دوتیم فوتسال شهرداری منطقه 5 و شرکت بهره برداری مترو با قضاوت علیرضا فغانی و علیرضا منصوری ازداوران بین المللی و پرافتخار کشور به رقابت پرداختند.

 

نظر شما