شناسهٔ خبر: 29507930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی برترین رستوران مازندران

دومین جشنواره و نمایشگاه برترین کافه و رستوران‌های مازندران در بابلسر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سارا پارسا دبیر اجرایی دومین جشنواره و نمایشگاه برترین کافه و رستوران‌های مازندران گفت: امروزه  رستوران داری یک علم و هنر تلقی می‌شود و باید در این زمینه حمایت‌های لازم صورت گیرد.

وی افزود: مازندران دارای ظرفیت بالایی برای جذب مسافر و گردشگر است که این حجم از مسافران نیاز به رستوران و مراکز پذیرایی دارند، اما متاسفانه هنوز در این استان به صورت ویژه به این امر توجه نشده است.

پارسا هدف از برگزاری این جشنواره‌ها را کمک به بالارفتن سطح استاندارد‌های رستوران‌ها و آموزش نحوه سرو غذا، ارتباط با مشتری، برندینگ و نگاه تبلیغاتی رستوران عنوان کرد.

وی گفت: همچنین نمایشگاهی در ۲۵ غرفه برپا شده و تعداد ۳۰۰ نفر از رستوران داران مازندران در این برنامه حاضرند که با بررسی دقیق بهترین رستوران استان معرفی می‌شود.

صادقی لاریجانی دبیر اتحادیه رستوران‌های بین راهی کشور و رئیس اتحادیه چلوکبابی داران مازندران نیز با اشاره به حجم بالای گردشگر در مازندران گفت: با توجه به گرانی اجناس، اما نرخ واحد‌های پذیرایی تغییری پیدا نکرده که لازم است تمهیدات حمایتی صورت گیرد تا این افراد نه به خلاف قانون روی آوردند نه اینکه دست از این کار بکشند.

وی افزود: واحد‌های پذیرایی در حال حاضر اشتعالزا هستند و می‌توانند افراد زیادی را برای کار استخدام کنند که البته نیاز به حمایت دارند.

صادقی لاریجانی گفت: سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان متولی اماکن گردشگری و واحد‌های پذیرایی باید با ارائه تسهیلات نقش حمایتی خود را ایفا کند.

انتهای پیام/ م

برگزاری جشنواره برترین کافه و رستوران‌های مازندران

نظر شما