شناسهٔ خبر: 29507917 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سواستفاده ثروتمندان از آمبولانس برای گیر نیفتادن در ترافیک +عکس

عده‌ای از افراد ثروتمند در کشور ترکیه از آمبولانس‌های قلابی برای رهایی از شر ترافیک خیابان‌های شلوغ سوءاستفاده می‌کنند.

صاحب‌خبر -

سواستفاده ثروتمندان ترکیه‌ای از آمبولانس برای گیر نیفتادن در ترافیک+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حرکت آمبولانس در خیابان‌های شلوغ و پر ترافیک کلان‌شهرهای سراسر دنیا موضوع مهمی بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتقال و حمل صحیح بیمار و تلاش برای نجات جان وی در کمترین و کوتاهترین زمان ممکن از جمله و مواردی است که رانندگان آمبولانس‌ها بر عهدن دارند و باید در جهت تحقق این اهداف مهم تلاش خود را به کار بگیرند.

همه رانندگان حاضر در خیابان‌هایی که آمبولانس‌ها و سایر خودروهای امدادی در حال تردد و عبور هستند، باید با رانندگان این قبیل خودروها که ماموریت امداد و نجات خود را به خوبی انجام و بیمار را به مراکز درمانی انتقال دهند.

در اقدامی عجیب و باور نکردنی برخی از ثروتمندان در کشور ترکیه از آمبولانس‌های تقلبی برای گیر نیفتادن در ترافیک شهری استفاده کرده و با این ترفند  خود را از شر ترافیک خیابان‌های شلوغ راحت می‌کنند.

سواستفاده ثروتمندان ترکیه‌ای از آمبولانس برای گیر نیفتادن در ترافیک+ عکس

در ادامه تصویری از  داخل این آمبولانس‌های قلابی را به شما نشان می‌دهد که برخی از رانندگان کشور ترکیه از آن‌ها سوءاستفاده می‌کنند و در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی توسط کاربران منتشر شده است و دست به دست می‌شود.

سواستفاده ثروتمندان ترکیه‌ای از آمبولانس برای گیر نیفتادن در ترافیک+ عکس

انتهای پیام/

نظر شما