شناسهٔ خبر: 29507847 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

بسیج یک حقیقت و ارزش والاست/امام (ره) با ایجاد بسیج کشور را از توطئه‌های دشمنان نجات دادند

صاحب‌خبر -

بسیج یک حقیقت و ارزش والاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جمعی از بسیجیان نخبه و پاسداران سپاه ناحیه همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج با آیت الله محمدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان همدان دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این دیدار که با حضور سردار مجیدی فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امام (ره) با ایجاد بسیج کشور را از توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی نجات دادند.

آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی با بیان اینکه ایشان افتخار خود را بسیجی بودن می‌دانستند، گفت: این امر نشان دهنده این است که بسیج یک حقیقت و ارزش والا است.

وی افزود: بسیجی بودن به این نیست که کسی وارد پایگاه یا حوزه شود و با پر کردن یک فرم و با گرفتن یک کارت بسیجی شود، اگر کسی بخواهد یک بسیجی واقعی باشد باید بتواند شیاطین داخلی و بیرونی را شکست دهد که شیطان درون همان نفس اماره است که باید در مقابل بسیجی ذلیل باشد این بسیج آن بسیجی است که حضرت امام(ره) افتخارش را بسیجی بودن می‌دانست؛ آن بسیجی است که اخلاص و ایمان و تقوای آن سرآمد است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: اینکه کسی در دوران پس از تحصیل بخواهد وارد بسیج شود دیر است حتی در دوران دبیرستان و راهنمایی و دبستان نیز دیر است؛ ما باید بسیجی‌ها را از همان بدو تولد و دوران شیر خوارگی تربیت کنیم تا نسلی انقلابی، مومن، مخلص و کارآمد برای کشور تربیت کنیم.

سرهنگ حسن برزگر فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد بسیج و حوزه‌ها و پایگاه‌های سپاه ناحیه همدان در بخش های خدماتی عمرانی، آموزشی، فرهنگی و ... در یک سال گذشته پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما