شناسهٔ خبر: 29507830 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرحناز امیرشقاقی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ورزش بانوان در زیر سایه حمایت‌های دکتر سلطانی‌فر رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کرد/ برگزاری المپیاد استعدادهای برتر آینده روشنی را برای ورزش ایران ترسیم می‌کند

نایب رئیس فدراسیوان قایقرانی گفت: اگر به ورزش بانوان در چند سال گذشته نگاهی داشته باشیم شاهد رشد بی‌سابقه آن خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرحناز امیر شقاقی، نایب رئیس فدراسیوان قایقرانی، با اشاره به رشد چشمگیر ورزش بانوان در سال‌های اخیر به خبرنگار برنا گفت: با توجه به پتانسیل بالایی که بانوان در حوزه‌های مختلف ورزشی و ... دارند، خوشبختانه نگاه وزارت ورزش و جوانان به بخش بانوان عوض شده است. در کنار حمایت‌های همه جانبه وزارت ورزش و به ویژه دکتر سلطانی‌فر از بانوان مراجع ذی ربط نیز کم‌کم نگاه شان را عوض کردند و به این ترتیب ورزش بانوان به جایگاه واقعی خود نزدیک‌تر شد.

وی اضافه کرد: بانوان همواره ثابت کردند که در اکثر زمینه‌ها اگر فرصت اثبات توانایی داشته باشند می‌توانند استعداد‌های خود را به نمایش بگذارند. اگر به ورزش بانوان در چند سال گذشته نگاهی داشته باشیم شاهد رشد بی‌سابقه آن خواهیم بود رشدی که علاوه بر توانایی افراد در سایه حمایت‌ها نیز به دست آمده است.

امیر شقاقی گفت: مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی به طور رسمی از فردا کار خود را شروع می‌کند. این که اکثر استان‌ها به عنوان میزبان انتخاب شده‌اند نشان از توجه یکسان به همه مناطق کشور دارد. علاوه بر این استان تهران نیز در بخش قایقرانی به عنوان میزبان رقابت‌ها فعالیت خواهد کرد، خوشبختانه تمام امکانات در این زمینه فراهم شده است. در تهران میزبان رشته روئینگ بانوان و آقایان و در بخش کانو میزبان بانوان هستیم. بوشهر میزبان کانو آقایان انتخاب شده است. امیدوارم رقابت‌های جذابی را شاهد باشیم و قطعا با برگزاری این المپیاد در رشته‌های مختلف آینده روشنی در انتظار ورزش ایران خواهد بود.

نظر شما