شناسهٔ خبر: 29507806 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

همزمان با هفته بسیج 200 برنامه در بوکان اجرا می شود

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برای پاسداشت هفته بسیج و ولادت پیامبر اسلام(ص) و هفته وحدت این برنامه ها در 17

صاحب‌خبر - سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برای پاسداشت هفته بسیج و ولادت پیامبر اسلام(ص) و هفته وحدت این برنامه ها در 17 سرفصل توسط پایگاه های مقاومت بسیج، اقشار مختلف مردم و بسیج ادارات برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این برنامه ها از 29 آبان آغاز شده است و تا پنجم آذر ادامه می یابد، اظهار داشت: در حالی وارد سی و نهمین سالگرد تشکیل بسیج می شویم که این نهاد در عرصه های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، نظامی و سازندگی کشور پیشتاز بوده و خدمات گسترده ای را انجام داده است.
سرهنگ جمشیدی شعار امسال هفته بسیج را «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» عنوان کرد و گفت: همزمانی این مناسبت با هفته وحدت سبب شده است تا برنامه ها با آیین های 40 سالگی انقلاب همسو باشد.
فرمانده سپاه بوکان مهم ترین این برنامه ها را نشست های سیاسی و بصیرتی در مساجد، گلباران مزار شهدا، مولودخوانی، برگزاری یادواره شهدا، همایش سبک زندگی ایرانی، اسلامی عنوان کرد.
وی همچنین از برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان در پنجم آذرماه در این شهرستان خبر داد و گفت: بسیجیان این شهرستان در این روز با حضور گسترده خود، بار دیگر با آرمان های رهبر کبیر انقلاب و نایب بر حق وی تجدید پیمان خواهند کرد.
بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و بیش از سه هزار نفر در آن عضو بسیج هستند.
7510/6185/3072
انتهای پیام

نظر شما