شناسهٔ خبر: 29507766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان:

۱۰۰ درصد اعتبارات کردستان در سال ۹۶ تخصیص یافت

سنندج - رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان گفت: با تلاش های مجموعه مدیرتی استان ۱۰۰ درصد اعتبارات کردستان در سال ۹۶ تا پایان تیرماه امسال تخصیص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام نصرالهی زاده صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل دیوان محاسبات استان کردستان اظهار داشت: طی چند سال گذشته که شرایط اقاصادی و بودجه کشور از نقدی به اسناد و اوراق تغییر یافت مشکلات زیادی برای مدیران دستگاه های اجرایی در راستای فعالیت های حوزه خود به وجو امد.

وی افزود: مدیریت در این شرایط و زمان است که خود را نشان می دهد و فعالیت دستگاه اجرایی در این سرایط اقتصادی در راستای توسعه استان هنر مدیریت انان را نشان می دهد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان ادامه داد: مدیری که همیشه به دنبال اجرای قانون باشد و قانون پذیر باشد و در کنار ان نیز کارهای ریسک دار انجام دهد هیچگاه از سوی دستگاه های نظارتی مشکلی برای انان پیش نمی اید و دیوان محاسبات نیز از انان حمایت کرده است.

نصرالهی زاده یاداور شد: در دوران مدیریت مدیر قبلی دیوان محاسبات هر جایی که دستگاه های اجرایی با مشکل قانونی مواجه می شدند با تمام توان در راستای قانون مشکلات انها رفع و دستگاه های اجرایی همیشه کمک می شدند.

وی بیان کرد: پروژه هایی در این استان داشتیم که ۱۰ تا ۱۵ سال از عمر انها می گذشت که با کمک دیوان محاسبات مشکلات انها به صورت قانونی رفع شده و در حال پیگیری هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله مراد محمدی تجلیل و محمدمهدی جعفری به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان کردستان معرفی شد.

نظر شما