شناسهٔ خبر: 29507755 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پاتوق فروش منطقه ۲۱ با هدف حمایت از تولیدات داخلی تشکیل شد

پاتوق فروش منطقه ۲۱ با هدف حمایت از تولیدات داخلی؛ با حضور "مدیران سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، نمایندگان شرکت های دیجی کالا، شیپور، صاحبان کسب و کارهای نوپا و کارآفرینان محلی" در سرای محله یاس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21، «حسین معینی کربکندی» این منطقه در ابتدای این جلسه با بیان اینکه مهارت و مهارت آموزی یکی از ضرورت های جامعه امروز است، گفت: "تمرین و استعداد" لازمه ی اصلی فراگیری هر مهارتی است که صاحبان کسب و کارها باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

 معاون امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به یکی از ماموریت های سازمان خدمات اجتماعی در حوزه توانمندسازی و کارآفرینی است، افزود: معاونت توانمندسازی و کارآفرینی این سازمان، به عنوان یک تسهیلگر اجتماعی درصدد است تا با شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های موجود در مدیریت شهری  گام های موثری در ترویج و توسعه کارآفرینی و تقویت اقتصاد محلی بردارد.

معینی کربکندی با بیان اینکه مهارت های فروش کالا و متقاعد کردن خریدار یک اصل مهم است، یادآور شد: زمینه ی متقاعدسازی این است که بتوانید خود را به شکلی درست معرفی کنید تا بتوان اثربخشی مناسبی را داشت و بهترین مذاکره، مذاکره ای است که کمترین جملات اما موثرترین کلمات را در خود داشته باشد و فنون مذاکره کردن یکی از مهارت های مهم ارتباطات محسوب می شود و مهارتی است که می توان از آن سودی دو طرفه داشت.

لازم به ذکر است، "پاتوق فروش منطقه21" با هدف کمک به تولیدکنندگان، کارآفرینان، شناسایی فرصت ها و ایجاد شبکه ای جهت فروش محصولات و در راستای اجرای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تشکیل و صاحبان مشاغل این منطقه ضمن معرفی محصولات خود و آشنایی با محصولات کارآفرینان دیگر، در این نشست آثار خود را در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

 

 

 

نظر شما