شناسهٔ خبر: 29507723 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

کشف تفنگ شکاری عتیقه در پرونده سرقت منزل

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر  ، سرهنگ کارآگاه محسن گودرزی گفت : در مورخه چهارم مهرماه ۹۷ پرونده ای با موضوع سرقت منزل از کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس به پایگاه دوم پلیس آگاهی واصل شد که شاکی در اظهاراتش عنوان کرده بود : سارقین پس از تخریب درب منزل یک قبضه تفنگ شکاری عتیقه به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون تومان را سرقت کردند.

وی گفت: با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه دوم پلیس آگاهی در تحقیقت میدانی و در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مدار بسته ی محدوده محل سرقت موفق به شناسایی خودروی سارقین شدند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ تاکید کرد: با شناسایی خودرو مورد استفاده در سرقت، نهایتا یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت منزل بنام "محمود" شناسایی شد که طی تحقیقات پلیسی ، مخفیگاه وی و همدستانش به نام های فرهاد و نصیر در شهرستان کرج شناسایی و پس از چندین روز مراقبت نامحسوس پلیسی ، در پانزدهم آبان ماه دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

وی افزود: در همان مراحل اولیه ی تحقیقات ، متهمین صراحتا به سرقت از منزل شاکی و همچنین بیش از  ۱۵ فقره سرقت دیگر اعتراف کردند که تاکنون ۱۰ فقره از پرونده های سرقت منزل در مناطق شهرک غرب ، جنت آباد و مرزداران شناسایی شده است.

سرهنگ کارآگاه محسن گودرزی با اعلام این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی محل نگهداری اموال مسروقه ، کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی علاوه بر کشف مقادیر متنابهی اموال مسروقه موفق به کشف تفنگ شکاری عتیقه ی متعلق به شاکی پرونده شدند که برابر روال قانونی تحویل شاکی شد ؛ در حال حاضر تحقیقات از اعضای این گروه از سارقین حرفه ای در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

نظر شما