شناسهٔ خبر: 29507576 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مه صبحگاهي پنج پرواز فرودگاه اصفهان را لغو کرد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا - پنج پرواز فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان صبح چهارشنبه به دليل افزايش مه صبحگاهي و کاهش ديد افقي لغو و شماري از پروازهاي آن با تاخير مواجه شد.

معاون عمليات هوانوردي فرودگاه شهيد بهشتي اصفهان روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهارداشت: پروازهاي اين فرودگاه صبح امروز به دليل پايين بودن ديد خلبان از حداقل نياز براي نشست و برخاست با مشکل مواجه شد.
علي مصطفوي افزود: مه گرفتگي در فضاي اين فرودگاه تا ساعت 10 و 15 دقيقه صبح ادامه داشت و پس از اين مدت با کاهش غلظت مه و افزايش ديد، پروازها از سرگرفته شد.
وي از پروازهاي شماره 1281 شرکت قشم اير به مقصد تهران، 4560 شرکت ماهان به مقصد تبريز، 4538 ماهان به مقصد تهران ، 2518 کارون به مقصد منطقه نفتي بهرگان و 4561 ماهان به مقصد کرمان به عنوان پروازهايي نامبرد که صبح امروز از فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان انجام نشد.
شهرزاد سليم پور مدير روابط عمومي فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي نيز با اشاره به اينکه پروازهاي ياد شده از سوي شرکت هاي هواپيمايي لغو شده است، گفت: دلايل مختلف شرکت هاي هواپيمايي را مجبور به لغو اين پروازها کرده است.
وي اظهارداشت: براي انجام برخي پروازها بايد هواپيما از مقصد ديگري به اصفهان مي رسيد و سپس از اين مبداء مسافرگيري مي کرد و به دليل اينکه صبح امروز فرود در اين فرودگاه امکان پذير نبود، شرکت هاي هواپيمايي براي جلوگيري از بي نظمي در زمان ساير پروازهاي خود مجبور به لغو اين پروازها شدند.
فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي در شرق اصفهان داراي 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جايگاه پذيرش انواع هواپيماي مسافربري و ترمينال پروازهاي داخلي و خارجي است.
2093/ 6022
انتهاي پيام /*

نظر شما