شناسهٔ خبر: 29507273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتخار به گذشته، امید به آینده شعار ایام الله دهه فجر/ وحدت ملت ایران، رمز پیروزی انقلاب اسلامی

جانشین شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه وحدت ملت ایران، رمز پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: افتخار به گذشته، امید به آینده شعار ایام دهه فجر سالجاری است.

صاحب‌خبر -

پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون امام و شهدا هستیم/ بین مردم و انقلاب جدایی وجود نداردسعید زارع جانشین شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت: انقلاب اسلامی پدیده‌ای کم نظیر در طول تاریخ است که ما این پیروزی بزرگ را مرهون امام و شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم.

زارع افزود: خوشبختانه در یوم الله ۱۳ آبان مردم با حضور پر شور خود نشان دادند که بین مردم و انقلاب جدایی وجود ندارد و نگاه ما برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب صرفا جشن و آیین نیست بلکه شناخت دشمن و خنثی کردن توطئه‌های آمریکا است.

وی ادامه داد: برای تحقق این مهم، تاکنون ۶ نشست شورای سیاست گذاری و راهبردی با حضور نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یزد و مسئولان دستگاه‌های مختلف برگزار شد و ۲۵ کارگروه نیز شکل گرفته است.

زارع افزود: ارائه کارنامه ۴۰ ساله انقلاب با محتوای نقاط قوت و ضعف و تبیین دستاورد‌های انقلاب محور برنامه‌های شورا در باره بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است.

وحدت و انسجام در بین آحاد و اقشارمختلف جامعه رمز پیروزی انقلاب اسلامی

جانشین شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان گفت: وحدت و انسجام در بین آحاد و اقشارمختلف جامعه یکی از محور‌های پیروزی انقلاب اسلامی است و ما باید وحدت کلمه داشته باشیم.

وی افتخار به گذشته، امید به آینده را شعار دهه فجر جاری برشمرد و افزود: پاسخ به شبهات منطقی، بررسی نقش مردم و بی‌بدیل ولایت فقیه از جمله برنامه‌های در دستور کار است و تاکنون شش جلسه تخصصی با مسئولان ارشد استان پیرامون استفاده از تمام ظرفیت‌های اجرایی، علمی، آموزشی و نظارتی در یزد برگزار شده است.

انتهای پیام/ی

 

برچسب‌ها:

نظر شما