شناسهٔ خبر: 29506625 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هنگام | لینک خبر

این قاتل فراری 1850 روز کجا بود؟! + عکس

پسر جوان که پس از یک جنایت خیابانی پا به فرار گذاشته بود پس از 5 سال فرار در تهران دستگیر شد.

صاحب‌خبر -
سایت خبری تحلیلی هنگام    Hengamnews.com:
این قاتل فراری 1850 روز کجا بود؟! + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در توضیح این خبر گفت : ساعت 10:30 دقیقه شب 4 مهرماه سال 1392 وقوع یک درگیری منجر به جنایت Crime مابین سرنشینان دو موتورسیکلت به کلانتری 121 سلیمانیه اعلام شد .

با تأیید خبر اولیه مبنی بر وقوع جنایت ، پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" تشکیل و پرونده برای ادامه رسیدگی در اختیار اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

در تحقیقات پلیسی و میدانی ، کارآگاهان اداره 10 اطلاع پیدا کردند که درگیری اولیه از داخل یک قهوه خانه آغاز شده است ؛ با کشیده شدن درگیری به خارج از قهوه خانه ، درگیری شدت بیشتری پیدا کرده و در ادامه ی آن سرنشینان 2 موتورسوار که پسر جوان بودند در خیابان لرستان با یکدیگر درگیر و یکی از آنها مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است .

در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی با شناسایی افراد حاضر در درگیری ، ضمن هماهنگی با بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه 6 دادسرای ناحیه 27 تهران اقدام به دستگیری آنها به اتهام مشارکت در نزاع و درگیری منجر به جنایت کرده و در تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی عامل جنایت به نام عبدالله 27 ساله شدند . با شناسایی محل سکونت عبدالله ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده است .

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به بیش از 1850 روز فرار Escape متهم عنوان داشت : متهم پس از ارتکاب جنایت بلافاصله از تهران متواری شده و در شهرستان های مختلف کشور و به صورت بلامکان و بعضا با هویت های دروغین زندگی می کرد اما نهایتا کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم از حدود یک ماه پیش مجددا به تهران بازگشته و در خانه ای استیجاری در محدوده بزرگراه محلاتی مخفی شده است .

با شناسایی دقیق مخفیگاه متهم ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران به این محل مراجعه و با اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش ، وی را در ساعت یک بامداد روز چهارشنبه 30 آبان ماه سال جاری دستگیر و به اداره 10 پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل Murder پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است

نظر شما