شناسهٔ خبر: 29506209 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

واکنش اسطوره کلمبیایی‌ها به حضور کی‌روش

منبع: تسنیم

اسطوره فوتبال کلمبیا معتقد است مربیان بومی گزینه بهتری برای هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، نشریه اسپانیایی «مارکا» روز گذشته (سه‌شنبه) با انتشار گزارشی مدعی شد نمایندگان فدراسیون فوتبال کلمبیا با کارلوس کی‌روش، سرمربی حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران ملاقاتی داشته‌اند و این مربی پرتغالی را به عنوان گزینه اصلی جانشینی خوسه پکرمن در نظر دارند. طبق این گزارش قرار است طرفین ملاقات دیگری با یگدیگر داشته باشند تا مشخص شود که این همکاری صورت خواهد گرفت یا خیر.

کارلوس والدراما، اسطوره فوتبال کلمبیا در گفت وگو با شبکه رادیویی «فاکس اسپورتس کلمبیا» در واکنش به انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال این کشور گفت: من ترجیح می‌دهم یک سرمربی کلمبیایی هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را برعهده بگیرد چون ما مربیانی داریم که می‌توانند از عهده این کار برآیند. مهم این است که بدانیم که فدراسیون به دنبال چه نوع مربی‌ای است. مربی‌ تازه‌کار؟ مربی‌ای با سابقه حضور در جام جهانی؟ مربی‌ای با تجربه حضور در مسابقات حذفی؟

ستاره پیشین تیم ملی کلمبیا که از حضور فرناندو سوارس روی نیمکت تیم ملی کلمبیا حمایت می‌کند، افزود: من از حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی کلمبیا استقبال می‌کنم اما هر کسی گزینه محبوب خود را دارد و من بر این باورم که مربیان کلمبیایی ظرفیت و استعداد لازم برای هدایت تیم ملی کلمبیا را دارند.

بیشتر بخوانید:

وی همچنین در خصوص تیمی که خوسه پکرمن ساخت، تأکید کرد: من تیم تحت‌هدایت خوسه پکرمن را دوست داشتم. کلمبیا با پکرمن دوره خوبی را سپری کرد و دوست داشتم مدت زمان بیشتری او را روی نیمکت تیم ملی ببینم. 

نظر شما