شناسهٔ خبر: 29504336 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جشنواره فرهنگی «ایمنی ترافیک» برگزار می شود/ آمادگی شبکه آموزش

جشنواره فرهنگی صوتی و تصویری «ایمنی ترافیک» هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، نشست هم اندیشی «ایمنی ترافیک» با حضور مدیر شبکه هفت سیما و محمد بخارایی رییس سابق سازمان پایانه ها و راهداری کشور و رییس هیات مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه ها برگزار شد.

جمعی از اعضای هیات مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در دیدار با مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه هفت سیما خواستار افزایش نقش آفرینی رسانه ملی در ارتقای فرهنگ ترافیکی کشور شدند.

احمدی افزادی در این نشست ضمن تشکر از پیشنهاد برای ایمنی راه ها و برگزاری جشنواره فرهنگی «ایمنی ترافیک» در اردیبهشت سال آینده، گفت: ضرورت توجه به ایمنی راه ها و کاستن از آلام و دردهای مردم در سوانح رانندگی کار مهمی است که تنها از طریق فعالیت های فرهنگی و مردم نهاد ماندگار می شود.

وی شعار شبکه هفت سیما مبنی بر «مردم، آموزش و مهارت» را بستر مناسبی برای برنامه ریزی در این زمینه دانست و افزود: اکتفا به نصیحت کردن و نادیده گرفتن گروه های مهم هدف جامعه از جمله زنان و کودکان در فعالیت های فرهنگی و رسانه از آسیب های جدی کار ما بوده است.

احمدی افزادی در پایان این نشست از آمادگی شبکه آموزش برای همکاری در فرهنگسازی ترافیکی و برگزاری موفق جشنواره ایمنی ترافیک خبر داد.

سپس محمد بخارایی رییس سابق سازمان پایانه ها و راهداری کشور و رییس هیات مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه ها از شکل گیری جمعیت، فعالیت ها و همایش ها و جشنواره های برگزار شده در این جمعیت گفت.

وی در پایان عنوان کرد: بنا داریم جشنواره فیلم کوتاه ایمنی را به عنوان یک رویداد ملی ثبت کنیم و از آنجایی که جای صدا و سیما در فرهنگ سازی ایمنی و ترافیک خالی است، امیدواریم شبکه هفت مسئولیت برگزاری جشنواره را برای بالا بردن ظرفیت ها برعهده بگیرد.

جشنواره فرهنگی صوتی و تصویری «ایمنی ترافیک» هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ همزمان با روز ملی ایمنی حمل و نقل با محورهای آموزش و اصلاح رفتار ترافیکی، ایمنی کودکان و ایمنی و موتورسواران و در قالب های فیلم های کوتاه، کلیپ، نماهنگ، انیمیشن، تیزر و فایل صوتی برگزار خواهد شد.

نظر شما