شناسهٔ خبر: 29503423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج صورت می گیرد؛

اجرای بیش از ۴۷۰ برنامه در بجنورد/ ۸۲ گروه جهادی به مناطق محروم اعزام می شود

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بجنورد از برگزاری بیش از ۴۷۰ برنامه به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج در بجنورد خبر داد.

صاحب‌خبر -

مجید فغانی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بجنورد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته گرامیداشت بسیج، گفت: 475 برنامه در قالب 35 عنوان توسط ناحیه، حوزه و رده های مقاومت بسیج این شهرستان اجرا می شود.

 

وی دیدار با امام جمعه، دیدار با کارآفرینان برتر، برگزاری میز خدمت مسئولان، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری همایش بانوی انقلابی همراه با جشنواره غذاهای محلی، اجرای طرح کرامت و عطرافشانی مزار شهدا را بخشی از این برنامه ها اعلام کرد.

 

فغانی افزود: روز جمعه دوم  آذر سرکشی و تکریم از 114 خانواده شهید شهرستان بجنورد با حضور مسئولان انجام خواهد شد.

 

وی از افتتاح یادمان شهدای روستای "کی کی" شهرستان بجنورد خبر داد و اظهارداشت: اعتباری بالغ بر 24 میلیون تومان برای بهره برداری این یادمان هزینه شده است.



فرمانده سپاه ناحیه بجنورد همچنین از افتتاح دو خانه عالم در روستاهای قلعه جق بزرگ و ایوب این شهرستان با اعتباری بالغ بر 110 میلیون تومان خبر داد.



فغانی اضافه کرد: دو مخزن آب شرب در روستاهای ناوه و قلعه جق کوچک با اعتبار 125 میلیون تومان به همت  قرارگاه پیشرفت و آبادانی به بهره برداری خواهد رسید.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بجنورد افزود: به مناسبت هفته بسیج 313 نفر از بسیجیان بجنورد در طول هفته اهدا خون هم خواهند داشت.

 

فغانی همچنین گفت: 82 گروه جهادی در عرصه خدمت رسانی فرهنگی و اجتماعی به نقاط محروم شهرستان اعزام می شوند.

 

نظر شما