شناسهٔ خبر: 29503217 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با حضور رئیس جمهور؛

دانشگاه سمنان ۱۴ آذرماه میزبان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان گفت: دانشگاه سمنان ۱۴ آذرماه، با حضور روحانی، رئیس جمهور، میزبان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدرضا شمس‌الدین، رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان در جلسه هماهنگی اجلاسیه نماز گفت: بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز ۱۴ آذرماه با حضور ریاست جمهوری در دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه نماز نقش موثری در تضمین سلامت فرد، خانواده و جامعه دارد؛ لذا برگزاری این رویداد فرهنگی می‌تواند مایه خیروبرکت برای کل استان قلمداد شود.

وی بابیان اینکه این اجلاسیه با پیام مقام معظم رهبری آغاز به کار خواهد کرد، افزود: شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز عنوان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز است که در آن حجت‌الاسلام قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور نیز حضور خواهد داشت.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان بابیان اینکه مدیران در این اجلاسیه باید حضوری فعال داشته باشند، ابراز داشت: سخنران اصلی این اجلاس رئیس جمهور خواهد بود که برنامه‌ریزی برای حضور وی صورت گرفته است و دانشگاه سمنان برای این میزبانی در شرایط خوبی قرار دارد.

شمس‌الدین بابیان اینکه افراد خوش ذوق و بافکر در این اجلاس به کار گرفته می‌شوند، تصریح کرد: هدف از این نشست ارائه ایده‌های نو در حوزه محتوایی نماز است که به این منظور در حاشیه این اجلاس گفتمان‌های نماز با حضور اندیشمندان صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه استفاده از همه ظرفیت‌های استانی برای برپایی این اجلاسیه ضروری است، اضافه کرد: سازوکاری برای تولید محتوا با شرکت فرهیختگان و نخبگان تدوین و اجرایی می‌شود؛ بنابراین انتظار می‌رود دستگاه‌ها در این راستا پای‌کار حضور فعال داشته باشند.

 

نظر شما