شناسهٔ خبر: 29503004 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با فارس:

۴ درصد از نیروهای شهرداری تهران تعدیل می شوند/جذب نیرو هم داریم

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از تعدیل ۴ درصدی نیرو در شهرداری تهران خبر داد و گفت: تدابیری اندیشیده شده که به صورت انگیزشی کاهش نیرو داشته باشیم و جای نگرانی در این زمینه نیست.

صاحب‌خبر -

ابراهیم شیخ معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، در خصوص تعدیل نیرو در شهرداری تهران، گفت: بر اساس برنامه دوم توسعه برای شهرداری تهران مقرر شده که سالانه 4 درصد از نیروهای خود را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه شورای شهر امسال سقف کاهش نیروی انسانی را 6 درصد گذاشته است، گفت: خوشبختانه تدابیری اندیشیده شده که به صورت انگیزشی کاهش نیرو داشته باشیم و جای نگرانی در این زمینه نیست.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تأکید کرد: کاهش نیرو از طریق انگیزشی یا سیستم ارزیابی است که هم به قانون پایبند باشیم و هم مشکلی ایجاد نشود.

شیخ در پاسخ به این پرسش که در نیمه اول سال هم تعدیل نیرو داشته‌ایم، گفت: در 6 ماه ابتدای سال تعداد بسیار  اندک در حد افرادی که خودشان می‌خواستند از مجموعه جدا و یا بازنشسته شدند و در 6 ماه دوم سال نیز با همین تدابیر پیش می‌رویم.

وی بیان کرد: وقتی برنامه کاهش نیروی انسانی داریم تدبیر می‌کنیم که کمترین آسیب به همکاران برسد. اولاً انگیزشی است دوماً کاریابی می‌کنیم و تا 3 ماه تمام پشتیبانی‌های لازم از نظر پوشش بیمه‌ای برای درمان فرد و خانواده‌اش در نظر گرفته می‌شود وحتی پوشش مواد خوراکی و بن‌های لازم داده می‌شود.

شیخ در پاسخ به این پرسش که در کنار تعدیل نیرو جذب نیرو هم داشته اید، گفت: جذب نیرو کم است در حد مدیران ارشد است. در بیش از 400 روزی که در شهرداری تهران بودم با کل پرونده‌هایی که در جریان است تا ماه آینده حدود 205 نفر جذب شهرداری شده‌اند که شامل شهرداران مناطق، معاونین و غیره است.

انتهای پیام/

نظر شما