شناسهٔ خبر: 29501933 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سفر به هیجان انگیزترین پارک آبی تهران

همیشه وقتی صحبت از هیجان و تجارب تازه به میان میاد، یکی از گزینه‌های پیشنهادی، بازی‌ها و پارک‌های آبی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بازی‌های آبی، از قدیم الایام از جذاب‌ترین تفریحات دوستانه قلمداد می‌شدند و با گذشت زمان، میزان طرفداران خودشان را  توانسته‌اند که حفظ کنند. دیده شده که حتی شنیدن اسم بازی‌های آبی هم، هیجان قابل توجهی را در چهره شنونده ایجاد کرده است!

در راستای ایجاد این هیجانات در مخاطبان ورزش‌ها و بازی‌های آبی، بهترین و مطمئن‌ترین پیشنهاد ما، پارک آبی اُپــارک است. اُپــارک یکی از مهیج‌ترین، جذاب‌ترین، لاکچری ترین و چند تا دیگه از ترین‌های پارک آبی خاورمیانه محسوب می‌شود.

با این اوصاف دیگه لازم نیست برای گذران ساعاتی شاد و مفرح در کنار دوستان و عزیزان‌مان، مسیرهای خیلی طولانی را طی کنیم یا اینکه هزینه های خیلی بالایی را متقبل شویم!

وسایل بازی طراحی شده در مجموعه تفریحی اُپــارک،  از نظر طراحی در نوع خود منحصر بفرد هستند و با هدف ایجاد شادترین و خاطره انگیزترین لحظات در غرب تهران، ورودی پارک جنگلی چیتگر، ایجاد شده‌اند!

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث ایجاد هیجان هرچه بیشتر در مجموعه تفریحی اُپــارک می‌شود، صدای شور و شوق کودکان است. کودکانی که با دیدن سرسره‌های رنگارنگ و بازی‌های آبی اُپــارک،  به وجد می‌آیند و در حال تخلیه انرژی کودکانه‌شان هستند!

با این اوصاف، اُپــارک بهترین پیشنهاد برای کسانی‌است که به دنبال گذران لحظاتی شاد و بیادماندنی در کنار دوستان و اعضای خانواده‌شان هستند.

اُپارک بیا، چون:

اُپــارک،  شیک‌ترین و هیجان انگیزترین پارک آبی تهران است.

اُپــارک،  از نظر پاکیزگی بهترین پارک آّبی تهران محسوب می‌شود.

اُپــارک،  دارای بهترین امکانات رفاهی و تفریحی است.

اُپــارک،  دسترسی بسیار خوبی داشته و در یکی از بهترین نقاط تهران واقع شده است.

اُپــارک،  تفریحی برای تمام فصول است.

با اُپارک بیشتر آشنا شوید:

از اتوبان تهران به سمت کرج که حرکت کنید، ورودی چیتگر،انتهای خیابان شمیم، مجموعه ی تفریحی اُپــارک رو خواهد دید!

اُپــارک با رعایت تمامی استانداردهای موجود تفریحی-گردشگری، توانسته است به یکی از بهترین و لوکس‌ترین جاذبه‌های گردشگری استان تهران، تبدیل بشود.

زیربنای مجموعه تفریحی-گردشگری اُپــارک،  ۵۵۰۰۰ متر مربع بوده و با طراحی زیبا و کم نظیری که دارد آماده پذیرایی از حدود ۳۰۰۰ نفر به عنوان میهمان است.

از ویژگی‌های بارز پارک آبی اُپــارک،  دارا بودن ۱۴ سرسره ی مجزا برای گروه‌های سنی مختلف است. سرسره های اُپــارک،  توسط یک شرکت کانادایی، به نام White water طراحی و اجرا شده و همین موضوع به جذابیت بیشتر مجموعه تفریحی- گردشگری اُپــارک کمک می‌کند.

همچنین شایان توجه می باشدکه اُپــارک از سرویس بهداشتی، پارکینگ، دوش، رختکن مجزا مخصوص آقایان و بانوان و کمدهای قفل دار برخوردار است.

وسایل بازی دوست داشتنی اُپارک:

لطفا تعجب نکنید. اسم سرسره های اُپــارک را در حالی انتخاب کردیم، که کودک درونمان به شدت زنده بود !

۱- گوگولیا: سرسره گوگولیا، همانطور که از اسمش هم پیداست، برای خردسالان گوگولی زیر ۶ سال، طراحی شده و از دوست داشتنی‌ترین سرسره‌های آبی اُپــارک به شمار می‌آید. استخرهای کوچولوی کودکانه و دوش‌های آبپاش، باعث ایجاد هیجان برای خردسالان، در کنار خانواده‌ها میشه.

۲- اُلوپیا: کودکان و نوجوانان عزیزی که هنوز به سن ۱۶ سال نرسیدن، میتونن از الوپیای دوست داشتنی استفاده کنن.سرسره ی الوپیا، با گذر از میان فواره های آبی کوچک و بزرگ، می تواند مسابقات آّبی پرهیجان و جذابی رو ایجاد کنه.

۳- اَبیس: پای ثابت دورهمی های دوستانه ی اُپــارک،  سرسره ی ابیس هستش.ابیس بهترین وسیله بازی و تفریحی در اُپــارک هستش. لذت چرخیدن در سرسره ی ابیس دوست داشتنی، و در نهایت پرتاب شدن به داخل یک شکاف ۱۸.۵ متری در ابیس برای بزرگسالان عزیز فراهم شده است.

۴- آکوالوپ: آکوالوپ از باحال ترین سرسره های مجموعه تفریحی اُپــارک محسوب می‌شود. سرعت آکوالوپ معادل یک ماشین مسابقه‌ی هستش. هیجان ۳۶۰درجه ای در این سرسره، از شاخصه های بارز هیجان است که برای دقایقی، زیر پای شما را خالی خواهد نمود.تجربه ی آزادترین سقوط اُپــارک در سرسره ی آکوالوپ انجام می شود.این سرسره ی اُپــارک،  به دلیل حجم بالای هیجانی که با خود به همراه دارد، برای بیماران قلبی و عروقی به هیچ عنوان توصیه نمی گردد.

۵- بومرنگ: یکی دیگر از سرسره های هیجان انگیز اُپارک، بومرنگ هستش. این سرسره برای ۳ یا نهایت ۴ نفر طراحی شده و شکل تازه ای از لذت را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد. گذر از یک مسیر دایره ای ، تجربه عبور از تندترین شیب های اُپارک، بالا رفتن از مسیری به شکل عمودی و یک فرود به استخر کم عمق کمترین  توصیفی ست که می توانم درباره ی بومرنگ ارائه دهم.

۶- اُپیچ: نوبتی هم که باشد، می‌رسیم به اپیچ! اصلا مگر می‌شود که پارک آبی را برای تفریح  و گردش انتخاب کنیم و حرف از سرسره های پرپیچ و خم نداشته باشیم!اپیچ را می شود به یک مار بزرگ توصیف کرد.گذشتن از دل سرسره ی اپیچ، لذت سرسره بازی های کودکی را برایمان دوباره زنده می کنند.

۷- گردالوپ: درباره ی گردالوپ همین قدر میتونم به شما توضیح بدم که سریع ترین و هیجان انگیزترین سرسره ی اُپــارک گردالوپه!

۸- رالی شیپ: اگر دنبال مسابقه‌ای باحال و مهیج در کنار عزیزان و دوستانتان هستید، رالی شیپ یک انتخاب مناسب برای شماست. رالی شیپ مشخص میکند که چه کسی از همه شجاع‌تر و نترس‌تر است؟! تا ۶ نفر در رالی شیپ می‌توانند که باهم رقابت داشته باشند. در رالی شیپ می‌توانید با سر هم شیرجه بزنید و یک هیجان بدون محدودیت را با هم تجربه کنید.

۹- رودخانه خروشان: با عبور از سرسره  های مهیج اُپــارک و خستگی گذر از پیچ و خم ها، رودخانه خروشان پذیرای شرکت کنندگان برای استراحت است.ضربان قلب نیاز دارد که به آرامش نسبی برسد.پیشنهاد می کنیم که در رودخانه ی خروشان، یک تیوپ را بردارید و در کنار همراهان از مناظر اطراف هم لذت ببرید.البته که آبشارهای دیدنی در این مسیر منتظر شما هستند!

۱۰- استخر موج: استخر موج همانطور که از اسمش پیداست استخری ست که موج های کوچک و بزرگی دارد و حس شنا کردن های نوستالژیک کودکی را برایمان تداعی می نماید.بهترین گزینه برای روزهای سرد و برفی زمستان استخر موج است که به نوعی یک شبیه سازی از دریا است.

۱۱- جکوزی: پایان بازی های آّبی در مجموعه تفریحی _ گردشگری اُپــارک،  با جکوزی، آرام ترین و بهترین حس یک روز آبی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

خوشمزه‌های اپارک:

در مجموعه تفریحی - گردشگری اُپــارک،  به غیر از سرسره ها و بازی های آبی منحصربه فردی که برای شما و به عشق شما طراحی و اجرا نموده ایم، انواع غذاها، نوشیدنی ها، و خوراکی ها را نیز آماده کرده ایم.خوراکی ها و غذاها ی اُپــارک،  تمام سلیقه های غذایی را پوشش می دهد و لذت یک روز با دوستان و آشنایان را دوچندان می نماید.

مهمانی‌های خانوادگی:

مهمانی‌های خانوادگی در اُپــارک قابلیت برگزاری دارند و در این پکیج امکان استفاده از فست فود و سرگرمی های جالب و مهیج برای کودکان فراهم شده است.

اجرای ایونت:

برگزاری ایونت‌های سازمانی و غیر سازمانی در مجتمع تفریحی _ گردشگری اُپــارک برای خاص پسندان امکان پذیر است.

برگزاری جشن تولد:

جشن تولد عزیزانتان را در اُپــارک خاطره انگیزتر کنید. اُپارک با دارا بودن امکانات تفریحی – رفاهی، می تواند لحظاتی شاد را برای شما عزیزان رقم بزند.

سانس‌های پارک آبی اُپارک چیتگر تهران:

* سانس بانوان پارک آبی اُپــارک تهران: شنبه و دوشنبه از ساعت ۹ الی ۲۲، چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۸:۰۰  الی ۱۵:۳۰

* سانس آقایان پارک آبی اُپــارک تهران: چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۴:۰۰، جمعه از ساعت ۱۰ الی ۲۳، یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۹ الی ۲۲

اُپارک کجاست؟

اتوبان تهران-کرج. بعد از آزادگان. خروجی شهرک گلستان. انتهای خیابان شمیم.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظر شما