شناسهٔ خبر: 29501600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تحصیل ۱۷ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های علمی کاربردی

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع علمی کاربردی از تحصیل ۱۷ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در این دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی سراسر کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمدرضا شیخ ربیعی در ششمین همایش «یاران بی ادعا» در جمع دانشجویان شاهد و ایثارگر لرستان ضمن تسلیت به خانواده‌های معظم شهدای حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: جمله «هر چه داریم از خون شهدا و ایثارگری جانبازان است» اگرچه کلیشه‌ای بوده، اما مانند فریضه نماز است و مدام بایستی تکرار شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز در امنیت کامل سر کلاس درس حاضر شده و یا به کار‌های زندگی می‌رسیم همگی به‌علت وجود خون شهدا، ایثارگری جانبازان و فداکاری خانواده‌های معظم آن‌ها است.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع علمی کاربردی از تحصیل ۱۷ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در این دانشگاه خبر داد و افزود: هدف دانشگاه جامع علمی کاربردی برای دانشجویان به‌ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر، مهارت‌آموزی و کارورزی است.

شیخ ربیعی تصریح کرد: رسالت این دانشگاه به‌نحوی بوده که دانشجویان با توجه به برنامه‌ریزی‌های مهارت‌آموزی و آموزش‌های کاربردی، در عرصه‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی موفق شوند.

وی با بیان اینکه فرزندان شاهد و ایثارگر رنج‌های زیادی را در گذشته متحمل شده‌اند، گفت: با این وجود، اما شاهد موفقیت‌های بیش از پیش این قشر هستیم.

انتهای پیام/د

تحصیل ۱۷ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های علمی کاربردی تحصیل می‌کنند

نظر شما