شناسهٔ خبر: 29499737 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

ادعای مضحک اصلاح‌طلبان درباره قالیباف؛ پولشویی در زمان شهرداری تهران

معاون قالیباف با اشاره به ادعای مضحک اصلاح طلبان شورای شهرتهران درباره پولشویی در شهرداری تهران در زمان قالیباف گفت:کسانی که چنین ادعاهایی را مطرح می‌کنند اگر زبان تشکر ندارند خلاف واقع هم نگویند این‌ها خودشان هم می‌دانند که چنین مسایلی واقعی نیست.

صاحب‌خبر -

قدرت الله گودرزی معاون سابق مالی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به ادعاهای اصلاح طلبان درباره رد پای پولشویی در شهرداری سابق تهران اظهار داشت: برای طرح چنین ادعاهایی ابتدا باید نگاهی به کارنامه 12 ساله مدیریت سابق شهرداری تهران و بودجه مصوب آن بیندازیم، طی مدیریت 12 ساله آقای قالیباف در شهرداری تهران شورای شهر حدود 112 هزار میلیارد بودجه برای شهرداری تصویب کرد که حدود 116 هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون سابق مالی شهرداری تهران افزود: با این اعتبارات طی 12 سال 294 کیلومتر خط مترو، 134 ایستگاه مترو، 1445دستگاه واگن و لوکوموتیو، 22 کیلومتر تونل های درون شهری، 250کیلومتر بزرگراه، 9 کیلومتر شبکه جمع آوری آبهای سطحی، 192 کیلومتر پل های تقاطع های غیرهمسطح، 57 ایستگاه آتش نشانی و 23 هزار و 49 هکتار فضای سبز شهر تهران افزایش یافته است.

به گفته وی، طی 12 سال گذشته همچنین افزایش 7.5 مترمربع سرانه فضای سبز، 263 مجموعه ورزشی، 113 سوله مدیریت بحران، 326 سرای محله، 661 هکتار نوسازی بافت فرسوده، 135 واحد بازار و میدان میوه و تره بار و نیز 1025 بوستان درون شهری در پایتخت ایجاد شده است.

گودرزی با بیان اینکه طی 12 سال گذشته برای8 پروژه 14 هزار و 780 توافق تملک معادل 802 هکتار انجام شده است تصریح کرد: با نگاهی گذرا به این آمار و ارقام که تنها بخشی از اقدامات مدیریت جهادی در دوره 12 ساله است می توان گفت با اجرای این خدمات نه تنها پولی از شهر خارج نشده بلکه نهایت بهره برداری از منابع انجام شده است.

معاون سابق مالی شهرداری تهران با اشاره به مطالبات 19 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران از دولت خاطرنشان کرد: با وجودی که دولت مطالبات شهرداری را نمی پرداخت اما باز هم هیچ پروژه ای به بهانه نبود منابع مالی متوقف نشد.

وی با تاکید براینکه اگر دولت به وظایف خود در قبال شهرداری عمل می کرد قطعا خدمات گسترده تری به شهروندان ارائه می شد گفت: کسانی که با اتهام زنی های واهی به دنبال کتمان حقیقت هستند به وجدان خود رجوع کنند، کسانی که چنین اتهاماتی را مطرح می کنند خوب است که از اتوبان امام علی (ع)، توحید، صیاد، تونل صدر و... عبور کنند و خودشان قضاوت کنند کدام یک از این اقدامات را می توانند انجام دهند.

محسن هاشمی: خبر موثقی از حکم حناچی نداریم/ وزارت کشور 3 روز فرصت دارد

شهردار سابق تهران به کجا خواهد رفت؟

حناچی باز هم پاسخگوی خبرنگاران نبود

گودرزی با بیان اینکه شهردار تهران طی مدت 12 سال مدیریت جهادی از آبروی خود برای خدمت به مردم مایه گذاشت و با جسارت مسئولیت پذیرفت اظهار داشت: علاوه بر همه اقدامات صورت گرفته، درآمدهای شهرداری هر ساله در شورا مصوب و بعد از پایان سال مالی شهرداری قبل از خرداد ماه تلفیق و تفریغ بودجه به شورا ارائه می شد.

معاون سابق مالی شهرداری تهران با تاکید براینکه همه سوابق مالی شهرداری در شهرداری و شورای شهر تهران موجود است افزود: توصیه می کنم کسانی که چنین ادعاهایی  مضحکی را مطرح می کنند اگر زبان تشکر ندارند خلاف واقع هم نگویند، این ها خودشان هم می دانند که چنین مسایلی واقعی نیست.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما