شناسهٔ خبر: 29499325 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دیدارهای پرسپولیس و تراکتورسازی همیشه تماشایی است/ هواداران به حاشیه‌ها دامن نزنند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی، گفت: پرداختن به حاشیه باعث می‌شود که بازیکنان در شرایط نا مطلوبی به مصاف یکدیگر بروند و در نهایت بازی زیبایی شاهد نباشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمهدی سیدصالحی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی درباره دیدار این دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: همیشه دیدار این دو تیم بسیار جذاب و دیدنی بوده و هر دو تیم از مدعیان قهرمانی هستند. تراکتورسازی توانست با هدایت تقوی به تیم قدرتمندی تبدیل شود. هر دو تیم از بازیکنان با کیفیتی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: پرسپولیس توانست در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نایب قهرمانی برسد. با نیمکت خالی برانکو تیم خوبی را تدارک دیده است. سرخپوشان در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتند و این طبیعی است که ساق آبی‌ها خسته باشد.

سیدصالحی یادآور شد: تیم تراکتورسازی از بازیکنان خارجی بسیار خوبی برخوردار است. این تیم بازیکنانی همانند دژاگه و شجاعیان را در اختیار دارند و در شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند که مطمئنم بازی زیبایی از دو تیم شاهد خواهیم بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی با اشاره به اینکه تراکتورسازی از خط هافبک و حمله خوبی برخوردار است، اضافه کرد: پرسپولیس از خط دفاعی خوبی برخوردار است که می‌تواند مانع حملات دو تیم شود. سیدجلال حسینی یکی از بهترین مدافعان پرسپولیس است که می‌تواند به تیم کمک بسیاری کند و پرسپولیس به واسطه چنین کاپیتانی روزهای بحرانی را پشت سر گذاشت.

سیدصالحی در پایان از هواداران دو تیم خواست که به دنبال حاشیه روی سکوها نباشند، گفت: هر دو تیم فقط تیم‌های خود را تشویق کنند. پرداختن به حاشیه باعث می‌شود که بازیکنان در شرایط نا مطلوبی به مصاف یکدیگر بروند و در نهایت بازی زیبایی شاهد نباشیم. هواداران در زیبایی فوتبال‌ نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

نظر شما