شناسهٔ خبر: 29499027 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

فعالیت‌های علمی اساتید علوم پزشکی مشهد ثبت می‌شود

اقتصاد ایران:

اقتصاد ایران: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از طراحی و اجرای سامانه ثبت فعالیت‌های اعضای هیات علمی در دانشگاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دکتر محمد اعتضاد رضوی در خصوص سامانه ثبت فعالیت‌های اعضای هیات علمی، اظهار کرد: از اطلاعات این سامانه که تمام فعالیت های اعضای هیات علمی به ثبت می رسد می توان در حوزه ترفیع و ارتقاء از آن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه زیر ساخت های این نرم افزار در دانشکده‌ها فراهم شده است، خاطرنشان کرد: باید به سمتی حرکت کرد که برای ترفیع و ارتقاء اعضای هیات علمی به جای ارسال پرونده‌های کاغذی به طور کامل از اطلاعات این سامانه استفاده شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به راه اندازی سامانه حضور و غیاب اعضای هیات علمی از فروردین سال گذشته، اظهار کرد: استقبال اعضای هیات علمی از این سامانه روندی رو به رشد داشته است و  تمام اطلاعات این سامانه به صورت لحظه‌ای قابل احصاء، رصد و پردازش مستقیم است. 

اعتضادرضوی تاکید کرد: باید به سمت شاخص محوری و اصلاح فرایندها پیش رفت که این امر در نهایت به نفع آموزش خواهد بود.

وی با اشاره به  دریافت مجوز از شورای دانشگاه مبنی بر گروه‌های آموزشی اظهار کرد: بر این اساس برای ۷ دانشکده زیر پوشش ۹۲ گروه آموزشی در نظر گرفته شده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: در حال حاضر دانشکده بهداشت دارای ۵ گروه، پرستاری و مامایی دارای ۱۰ گروه، دانشکده پیراپزشکی دارای ۷گروه، دانشکده طب ایرانی و مکمل دارای ۳ گروه، دانشکده دندانپزشکی دارای ۱۱ گروه، دانشکده داروسازی دارای ۱۰ گروه، دانشکده پزشکی در گروه بالین دارای ۲۳ گروه و ۱۸ گروه علوم پایه هستند. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اعتضادرضوی گفت: بر اساس برنامه ریزی قرار است با پیشنهاد روسای دانشکده ها برخی از گروه های آموزشی با یکدیگر ادغام شوند که این اقدام تاکنون در گروه‌های جراحی قلب، توراکس و عروق با عنوان گروه سرجری انجام شده است.


انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما