شناسهٔ خبر: 29498794 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

ستاره بسکتبال دومین فیلم خود را بازی می‌کند

«لبرون جِیمز» ستاره دنیای بسکتبال که پا به عرصه سینما گذاشته است، در دومین نقش‌آفرینی خود به «هرج و مرج فضایی ۲» می‌پیوندد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس: «لبرون جِیمز» ستاره دنیای بسکتبال که پا به عرصه سینما گذاشته است، در دومین نقش‌آفرینی خود به «هرج و مرج فضایی ۲» می‌پیوندد.

به گزارش وِرایِتی، «لبرون جِیمز» ستاره دنیای بسکتبال حرفه‌ای ان‌بی‌اِی که پا به عرصه سینما گذاشته در فیلم جدید «هرج و مرج فضایی ۲» به تهیه‌کنندگی «رایان کوگلر» بازی می‌کند.

این پروژه یکی از ۱۵ فیلمی است که برای طرح مالیاتی سینما و تلویزیون با عنوان «تَکس کرِدیت ۲.۰» و بزرگ‌ترین تخصیص شرایطی را با مبلغ ۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار اعتبار مالیات انتخاب شده است. فیلم «نگهبان موش‌ها» با تخصیص ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار اعتبار مالیاتی دومین فیلم منتخب تخصیص طرح مالیاتی است. یکی از اهداف این برنامه ۲.۰ آوردن مشاغل تولید فیلم و صرف هزینه‌ها به مناطق محدوده ایالت است.

لبرون ریمون جیمز بسکتبالیست سرشناس آمریکایی است که در تیم لس‌آنجلس لِیکرز بازی می‌کند. بسیاری او را یکی از پنج بازیکن برتر تاریخ بسکتبال می‌دانند و به وی لقب بزرگترین بازیکن تمام دوران را داده‌اند.

سری اول فیلم «هرج و مرج فضایی» در سال ۱۹۹۶ میلادی و با بازی «مایکل جوردن» ابرستاره دنیای بسکتبال حرفه‌ای آن دوران و بهترین ورزشکار این رشته در دنیا در این فیلم ایفای نقش کرد و حالا «لبرون جِیمز» ستاره حال حاضر بسکتبال جهان در سری دوم این فیلم به ایفای نقش می‌پردازد. هفته آینده فیلم‌برداری این پروژه در کالیفرنیا آغاز می‌شود.

در قسمت نخست این فیلم، فضایی‌ها مهارت‌های چند بسکتبالیست آمریکایی را می‌دزدند و قرار می‌گذارند که اگر تیم «لونی تونز» (فیلم معروف انیمیشنی) موفق به شکست دادن آن‌ها شد آن‌ها مهارت‌ها را پس بدهند. تیم لونی تونز به کاپیتانی مایکل جردن، ستاره سابق NBA و بازیکنانی، چون «باگزبانی»، «لولا بانی»، «توییتی»، «سیلوستر» و «دافی داک» وارد زمین می‌شوند و فضایی‌ها را شکست می‌دهند. این فیلم دنباله همین داستان است و احتمالا برای جذب مخاطب بیشتر علاوه بر حضور لبرون جِیمز از دیگر ستارگان مطرح بسکتبال اِن‌بی‌اِی نیز در این فیلم جدید استفاده شود.

نظر شما