شناسهٔ خبر: 29498785 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعضای هیات رئیسه فدراسیون در سمت خود ماندگار هستند

غیاثی: سوءتفاهم بین اصفهانیان و رفعتی برطرف شد

سخنگوی کمیته داوری فدراسیون فوتبال گفت: سوءتفاهم بین فریدون اصفهانیان و داود رفعتی برطرف شده است.

صاحب‌خبر -

سید رضا غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شایعه اختلاف بین کمیته داوران و دپارتمان داوری در فدراسیون فوتبال گفت: مسائل و اختلاف نظرهایی وجود داشت که روز گذشته فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران با داود رفعتی با رئیس دپارتمان داوری جلسه‌ای رو در رو برگزار کردند و در این نشست سوتفاهم بین دو طرف برطرف شد.

وی در مورد اینکه اختلاف نظر بر سر چه مسائلی بود گفت: صحبت‌هایی در مورد حوزه اختیارات و شرح وظایف مطرح شده بود که در نشست دیروز همه چیز به خوبی و خوشی حل شد.

غیاثی در مورد اینکه یکی از کمک داوران قدیمی مدعی شده یکی از همشهریان اصفهانیان داوری را چیدمان می‌کند گفت: من در جریان این مسائل نیستم اما تصور می‌کنم با جلسه‌ای که دیروز بین رئیس دپارتمان و رئیس کمیته داوری برگزار شد، مشکلی وجود نداشته باشد.

سخنگوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد اینکه تکلیف اعضای بازنشسته هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال چه خواهد شد اظهار داشت: آن طور که من شنیده‌ام اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در سمت خود ماندگار هستند به خصوص اینکه مسابقات مهم جام ملت‌های آسیا را در پیش داریم و فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در ارتباطی تنگاتنگ تمام تمرکزشان بر این است که تیم ملی در این مسابقات نتایج بسیار خوبی بگیرد. قطعا مسابقات جام ملت‌های آسیا از همه چیز مهم‌تر است.

انتهای پیام/

نظر شما