شناسهٔ خبر: 29498780 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

پرتغال با تساوی خانگی راهی نیمه نهایی شد/ سوئد با برتری بر روسیه به لیگ A صعود کرد

در شب تساوی تیم ملی پرتغال، سوئد با برتری مقابل رقیبش به جمع تیم‌های لیگ A اروپا اضافه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، شب پایانی از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا با تساوی تیم ملی پرتغال مقابل لهستان سقوط کرده و  صعود سوئد به لیگ A به اتمام رسید. 

 

در بازی تشریفاتی گروه سوم لیگ A ، تیم ملی پرتغال که از پیش صعودش به نیمه نهایی را قطعی کرده بود در خانه خودش مقابل لهستان سقوط کرده به تساوی یک - یک رضایت داد.

 

سیلوا در دقیقه ۳۴ برای پرتغال و میلیک در دقیقه ۶۶ از روی نقطه پنالتی برای لهستان گل زدند. ضمن اینکه پریرا از پرتغال در دقیقه ۶۳ از بازی اخراج شد. با این نتیجه در پایان بازی‌های این گروه پرتغال هشت امتیازی بالاتر از ایتالیای پنج و لهستان دو امتیازی ایستاد.

 

تنها ابهام در لیگ B با برتری ۲ بر صفر سوئد در خانه خودش مقابل روسیه از بین رفت.

 

در این بازی سوئد توسط لیندولوف در دقیقه ۴۱ و برگ در دقیقه ۷۲ به گل رسید تا هم‌امتیاز با روسیه هفت امتیازی و به خاطر تفاضل گل بهتر به لیگ A راه یابد. ترکیه سه امتیازی هم به لیگ C سقوط کرد.

 

در گروه چهارم لیگ C ، صربستان ۴ بر یک لیتوانی را برد و به یک سطح بالاتر صعود کرد و رومانی یک بر صفر در خانه مونته‌نگرو به پیروزی رسید.

 

در گروه سوم لیگ D هم کوزوو با برتری ۴ بر صفر مقابل جمهوری آذربایجان صعود کرد و مالت و جزایر فارو به تساوی یک - یک رسیدند.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما