شناسهٔ خبر: 29498643 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه دیر:

۱۰۰ ویژه‌برنامه هفته بسیج در شهرستان دیر اجرا می‌شود

بوشهر - فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: ۱۰۰ برنامه محوری محرومیت‌زدایی، اقتصادمقاومتی، فعالیت‌های فرهنگی، علمی و پژوهشی در هفته بسیج در شهرستان دیر اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عیسی داوریان عصر سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج خاری است در چشم همه دشمنان این نظام، اظهار داشت: امروز بسیج در انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف در جهت خدمت به مردم این نظام گام برداشته است و لحظه‌ای نیز از خدمت به مردم دست برنداشته است و تفکر و فرهنگ بسیجی از جغرافیای ایران اسلامی عبور کرده است.

وی با بیان اینکه این نهاد مردمی در عرصه سازندگی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشت و درمان و محرومیت زدایی همدوش و همراه دولت خدمات چشمگیری داشته است، تصریح کرد: بسیج در زمان جنگ به خوبی نقش‌آفرینی کرد و سبب به نتیجه رسیدن این حرکت بزرگ شد پس از آن و در زمان سازندگی، فعالیت در حوزه‌های فرهنگی، مقابله با ناهنجاری‌ها، محرومیت‌زدایی، اقتصادمقاومتی و استکبارستیزی و غیره بسیج عملکرد مطلوبی داشته است.

داوریان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در سطح شهرستان دیر، گفت: غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده آنها، برگزاری یادواره شهید آبروی محله، اعزام دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور، تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، همایش حلقه‌های تربیتی صالحین، حضور تیم پزشکی و ویزیت رایگان در مناطق محروم، جشن میلاد پیامبر و امام جعفرصادق، همایش بسیجیان، ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد از دیگر برنامه‌های این هفته در شهرستان دیر است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر از احداث ۳۳ واحد مسکونی کمیته امداد امام با اعتبار هر واحد ۴۵۰ میلیون ریال و زیربنای ۵۰ مترمربع در هفته بسیج خبر داد و افزود: ۳۳ واحد مسکونی با اعتبار هر واحد، ۴۵۰ میلیون ریال در هفته بسیج در روستاهای شهرستان دیر، عملیات ساخت آنها آغاز خواهد شد.

داوریان از اعزام ۹ گروه جهادی در قالب ۴۰۰ نفر بسیجی به مناطق کمتر توسعه یافته و روستاهای تابعه شهرستان برای کارهای عمرانی و خدماتی، خبر داد و گفت: ۴۵۰ نفر از دانش آموزان دختر در قالب اردوهای راهیان نور در هفته بسیج به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

نظر شما