شناسهٔ خبر: 29498609 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

پاتک پلیس البرز به سارقان و معتادان

24 باند سرقت، مالخر، خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در دومین مرحله از طرح ضربتی پلیس این استان منهدم شدند.

صاحب‌خبر -
 
 
 
 
 
 
 
 
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز صبح دیروز در حاشیه اجرای طرح ضربتی دستگیری سارقان و سوداگران مرگ با بیان اینکه وقوع سرقت در استان البرز با اجرای این طرح‌ها بین 30 تا 40 درصد کاهش یافته است، گفت: هماهنگی دستگاه قضایی برای دستگیری این مجرمان بی‌بدیل بوده است. البته مردم نیز یکی از سه ضلع مهم مثلت وقوع سرقت محسوب می‌شوند و شهروندان با رعایت رفتارهای پیشگیرانه می‌توانند زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند. وی گفت: در دومین طرح ضربتی پاکسازی نقاط آلوده در سطح استان البرز 24 باند سرقت شامل دو باند سارقان خانه، 4باند کیف قاپ، 4 باند سارقان خودرو و سارقان اماکن خصوصی ویک باند سارق مسلح از طلافروشی و در کل 84 سارق دستگیر شدند. وی همچنین از کشف 
400کیلو گرم انواع مواد مخدر خبر داد وگفت: ده نفر در اجرای این طرح دستگیر شدند که بیشتر آنها دارای سوابق متعدد کیفری است. آقا یاری -معاون قضایی دادستان استان البرز- نیز درحاشیه اجرای این طرح با گلایه از برخی نهادها درباره ساماندهی معتادان گفت: هفته گذشته براساس آخرین نشستی که دراین زمینه در شورای تأمین استان داشتیم برنامه مدونی برای ساماندهی معتادان به‌عنوان دستورالعمل با ضوابط از پیش طراحی شده مطرح شد.
بخش زیادی از سرقت‌های خردی که از سوی سارقان در استان البرز شاهد آن هستیم مربوط به معتادان است واگر با اجرای طرح ساماندهی زمینه ارتکاب سرقت از این افراد زدوده شود به‌طور قطع می‌توانیم امیدوارباشیم که سرقت در سطح این استان به میزان قابل توجهی کاهش یابد. در این طرح کم سن‌ترین آنها پسری 17ساله بود ومسن‌ترین آنها 60 سال سن داشت.

کلمات کلیدی

پاتک پلیس البرز

سارقان

معتادان

نظر شما