شناسهٔ خبر: 29498110 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

رکوردشکنی علیپور؛ کریم باقری پشت سر گذاشته شد

علی علیپور کریم باقری را پشت سر گذاشت. علیپور با ۳۴ گل در لیگ برتر ششمین گلزن برتر پرسپولیس در تارخ لیگ برتر لقب گرفت و رکورد کریم باقری با ۳۳ گل را پشت سر گذاشت. علیپور همچنین با ۴۲ گل زده در تمامی رقابت ها، بالاتر از مجتبی محرمی و در کنار محمد نوری در رتبه هشتم گلزنان تاریخ پرسپولیس در همه رقابت ها قرار گرفت. آقای گل فصل گذشته رقابت های لیگ برتر ۲ گل نیاز دارد تا بالاتر از کریم باقری ۴۳ گله قرار بگیرد

چراغ سبز کی‌روش برای هدایت کلمبیا 

روزنامه مارکا اسپانیا مدعی شد که سرمربی تیم ملی ایران برای هدایت تیم ملی کلمبیا چراغ سبز نشان داد.  به گزارش وب سایت نود، روزنامه مارکا اسپانیا خبر داد که کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران نامش این روزها در کنار تیم های ملی مکزیک و مراکش مطرح می شود و در جدیدترین آنها به فدراسیون کلمبیا به توافق رسیده است. کی روش برای به دست گرفتن زمام هدایت تیم ملی کلمبیا ابراز تمایل کرده است اما این چراغ سبز کارلوس بعد از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات خواهد بود. رسانه‌های پرتغالی نیز این خبر مارکا را که کی روش به فدراسیون کلمبیا چراغ سبز نشان داده را بازتاب دادند.

دست آرمین سهرابیان شکست

دست آرمین سهرابیان مدافع جوان تیم فوتبال استقلال شکست.
 آرمین سهرابیان مدافع تیم فوتبال استقلال در جریان تمرین این تیم دچار آسیب دیدگی شده بود.  بعد از معاینات دقیق تر مشخص شد دست راست آرمین سهرابیان شکسته است.

زوبیزارتا به‌دنبال آوردن رضایی به مارسی

دروازه بان سابق بارسلونا و مدیر فعلی باشگاه مارسی به دنبال جذب مهاجم ایرانی کلوب بروژ است. به گزارش فارس، سایت «Coeurmarseillais» فرانسه خبر داد هنوز پنجره نقل و انتقالات زمستانی آغاز نشده آندونی زوبیزارتا، دروازه بان سابق بارسلونا و مدیر فعلی باشگاه مارسی به دنبال کاوه رضایی، مهاجم 26 ایرانی کلوب بروژ بلژیک است. یکی از گزینه های هجومی زوبیزارتا در پنجره نقل و انتقالات کاوه رضایی است.او به دنبال این مهاجم ایرانی است تا خط حمله مارسی را تقویت کند. این مهاجم 26 ساله تابستان گذشته با مبلغ 5 میلیون یورو از شارلروا به کلوب بروژ آمد.

ایران از ۱۲ تیم جام جهانی شمشیربازی جوانان

جام جهانی شمشیربازی جوانان در اسلحه سابر از شنبه هفته آینده به میزبانی سالن افراسیابی تهران برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، جام جهانی شمشیربازی جوانان در اسلحه سابر از سوم آذرماه به مدت دو روز به میزبانی سالن افراسیابی تهران برگزار خواهد شد. در مسابقات جام جهانی جوانان ۱۲ تیم رومانی، قزاقستان، بلاروس، اسپانیا، تونس، چین تایپه، هنگ‌کنگ، اذربایجان، ترکیه، کویت، الجزایر وعراق به همراه تیم ملی ایران به رقابت با هم خواهند پرداخت. با توجه به این‌که جام جهانی شمشیربازی جوانان پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جهان در رده سنی جوانان است، احتمالا تیم‌های شرکت‌کننده با تمام توانشان در تهران حضور خواهند داشت، چرا که تیم برتر این مسابقات ۶۴ امتیاز خواهد گرفت.
همچنین تیم ملی اسلحه سابر ایران با توجه به میزبانی با ۲۰ شمشیرباز در این مسابقات حضور خواهد داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما