شناسهٔ خبر: 29497839 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بنی‌تمیم: حکم محمدی و بنا را من امضا کردم/ لیگ کشتی بانوان را برگزار می‌کنیم/ هیچ تغییری در تیم‌های پایه نداریم

R1435/P1015135/S3,29/CT1

بنی‌تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی در واکنش به اینکه گفته می‌شود غلامرضا محمدی و محمد بنا ابلاغ سرمربیگری‌شان را از وزیر ورزش گرفته‌اند، گفت: اینطور نیست و حکم‌های آنها با امضای من صادر شد.

صاحب‌خبر -

حمید بنی‌تمیم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد مسابقات جهانی کشتی کلاسیک بانوان که قرار بود آذرماه در تهران برگزار شود، اظهار داشت: ما لیگ داخلی و قهرمان کشوری کشتی کلاسیک بانوان را حتما برگزار خواهیم کرد ولی در مورد جهانی هنوز تصمیمی گرفته نشده است. من سرپرست فدراسیون هستم و فکر نمی‌کنم خیلی به صلاح باشد که در همه حوزه‌ها ورود کنم و برای رئیس آینده فدراسیون کشتی تصمیم بگیرم. اصل مهم ما برگزاری مسابقات طبق تقویم فدراسیون است.

وی ادامه داد: قبل از آن هم من باید برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی تلاش کنم. پیرو جلسه اخیر روسای هیئت‌های استان‌ها که قسمت عمده اعضای مجمع در آن حضور داشتند، همه تاکید کردند که هر چه زودتر مقدمات برگزاری انتخابات انجام شود.

نایب‌رئیس سابق فدراسیون در پاسخ به این سوال که بعد از بازگشت مهدی توکلی به کمیته لیگ، آیا برای بازگشت مریم منظمی به مسئولیت سابقش صحبتی شده است؟ تاکید کرد: با خانم منظمی تلفنی صحبت کردم که حال جسمانی‌شان مساعد نبود. بعد از آن دیگر صحبتی با هم نداشتیم.

حمید بنی‌تمیم در واکنش به اینکه گفته می‌شود غلامرضا محمدی و محمد بنا ابلاغ سرمربیگری‌شان را از وزیر ورزش گرفته‌اند، تصریح کرد: نه، اینطور نیست. حکم‌های آنها با امضای من صادر شد اما بعد از اینکه حکم غلامرضا محمدی و محمد بنا را به آنها دادیم خدمت وزیر رسیدیم که حمایت معنوی و مادی ایشان را هم در ادامه مسیر داشته باشیم.

 

وی در خصوص حل مشکل پرداخت حق و حقوق مربیان تیم‌های ملیِ شاغل در وزارت نفت خاطرنشان کرد: این مشکل را مدت‌ها بود که پیگیری می‌کردیم که ماموریت این مربیان از وزارت نفت به فدراسیون کشتی با حقوق باشد که خوشبختانه وزیر ورزش در جلسه هیئت دولت با وزیر نفت دیداری داشتند و مسئله حل شد تا کادرفنی تیم‌های ملی ما بدون دغدغه بتوانند به کارشان ادامه دهند. قرار شد ضمن پرداخت حق و حقوق آنها از وزارت نفت، این نفرات دوره ماموریتی‌شان را در فدراسیون کشتی سپری کنند.

بنی‌تمیم همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در کادرفنی تیم‌های ملی پایه نیز تغییری ایجاد خواهد شد؟ گفت: نه، کارها به روال سابق ادامه دارد، در رده سنی جوانان اکبرنژاد و باوفا کارشان را دنبال خواهند کرد و این هفته هم جام شاهد را در ارومیه داریم. لحظاتی پیش با تقی اکبرنژاد جلسه‌ای داشتیم که تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌ها را معرفی کردند و گزارشی از کارشان دادند. ضمن اینکه فعلا برنامه خاصی در رده سنی نوجوانان و جوانان نداریم.

سرپرست فدراسیون کشتی در پایان در مورد اینکه آیا این برای اولین بار است که روس‌ها با پرداخت کلیه هزینه‌های تیم‌های ایرانی، از آنها برای شرکت در مسابقات‌شان دعوت می‌کنند، پاسخ داد: واقعا نمی‌دانم این برای اولین بار است یا نه چون ورودی به بحث‌های مالی نداشته‌ام اما این‌بار آنها تمام هزینه‌های مربوط به اقامت و رفت و برگشت تیم‌های ما را متقبل شده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما