شناسهٔ خبر: 29497832 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کاوه رضایی فعلا به مارسی نمی‌رود

ملی پوش ایرانی کلوب بروژ تا انتهای فصل ۱۹-۲۰۱۸ تغییر تیم نخواهد داشت و در این باشگاه بلژیکی می‌ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی بعد از عملکرد درخشانی که در استقلال داشت و تبدیل به مهره کلیدی آبی‌ها شده بود، به شارلروا بلژیک پیوست و در نخستین سال لژیونر شدن و طی مدت یک فصل حضور در این تیم نمایشی داشت که موجب شد مورد توجه تیم قهرمان ژوپیر لیگ قرار بگیرد.

 

رضایی که سال گذشته ۱۶ گل در ژوپیر لیگ به ثمر رساند و ۶ پاس گل داد، در آغاز فصل ۱۹-۲۰۱۸ نیز نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در سه بار حضور در ترکیب ابتدایی شارلروا سه گل به ثمر رساند تا در آخرین روزهای نقل و انتقالات راهی کلوب بروژ شود.

 

این ستاره ایرانی بعد از پیوستن به کلوب بروژ در سه مسابقه متوالی جزو ترکیب تیمش بود و یک گل به ثمر رساند ولی پس از آن به دلیل مصدومیت یک ماهه‌ای که گریبانگیرش شد، نتوانست عملکرد قبلی خود را ارائه دهد و در پنج دیدار اخیرشان جزو نفرات اصلی نبوده و به‌عنوان یار تعویضی به زمین رفته که نتوانسته گلزنی کند.

 

با این وجود، اما آمار خوب و بازی‌هایی که کاوه رضایی ارائه داده موجب شده تا رسانه‌های خارجی طی روزهای اخیر خبر از علاقه باشگاه‌های مختلفی ازجمله مارسی فرانسه به جذب او در نقل و انتقالات زمستانی دهند ولی در شرایط فعلی این اتفاق رخ نخواهد داد.

 

رضایی در ابتدای فصل برای شارلروا به میدان رفت و پس از آن هم در کلوب بروژ بلژیک حضور داشته که به دلیل بازی کردن برای دو تیم باشگاهی در طول یک فصل، نمی‌تواند تا پایان فصل ۱۹-۲۰۱۸ برای باشگاه دیگری به میدان برود و بنابر این، پیوستن او به باشگاه مارسی فرانسه فعلا نمی‌تواند انجام شود، اما ممکن است در فصل آینده اتفاق بیافتد.

نظر شما