شناسهٔ خبر: 29497829 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

تیم قلعه‌نویی مقابل رکورددار لیگ/ نبرد ۶ امتیازی در رشت

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با انجام ۴ مسابقه آغاز می‌شود و در تبریز تیم سپاهان اصفهان که در رده دوم قرار دارد مقابل ماشین سازی قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته سیزدهم روز جمعه با انجام ۴ مسابقه آغاز می‌شود. 

نگاهی به این بازی‌ها می‌اندازیم؛

پیکان - فولاد خوزستان؛ عبور از بحران؟

شاگردان مجید جلالی ۴ هفته است که پیروز نشده‌اند و دو باخت متوالی هم داشته‌اند. شکست ۲ بر یک مقابل پرسپولیس باعث شد که جلالی بگوید که خدا حریف را بیشتر از ما دوست داشت! اکنون این تیم مقابل فولاد بحران زده قرار می‌گیرد تیمی که ۸ هفته است رنگ برد را ندیده و هفته گذشته هم مقابل سپیدرود در خانه شکست خورده است. باید دید فولادمی‌تواند پیکان را هم از بحران خارج کند یا پیکان در پنجمین هفته متوالی هم رنگ برد را نخواهد دید. پیکان در صورت برد یک پله در جدول صعود می‌کند و شانس رسیدن به رده پنجم جدول را دارد اما اگر فولاد در تهران پیروز شود از رده سیزدهم تا رده نهم در جدول بالا می‌آید. باید دید پیکان از فولاد رد می‌شود یا نه؟

ماشین سازی -سپاهان اصفهان؛ تیم قلعه‌نویی مقابل رکورددار تساوی

ماشین سازی با ۹ تساوی در لیگ برتر رکورد دار است! شاگردان رضا مهاجری ۵ هفته است که فقط روی نوار مساوی گام بر می‌دارند در عوض سپاهان ۵ هفته متوالی است که برنده می‌شود و شاگردان قلعه‌نویی در صورت کسب ششمین برد متوالی به صدر جدول می‌رسند. ماشین سازی از نظر بودجه و امکانات و حتی کیفیت بازیکنان با تیم سپاهان قابل قیاس نیست با این حال در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. اگر ماشین‌سازی بتواند نوار بردهای سپاهان را قطع کند در آنصورت رقابت در صدر جدول جذاب‌تر و دیدنی‌تر خواهد شد. شاید هم شاگردان مهاجری ترک عادت نکنند و به دهمین مساوی این فصل خود برسند.

سپیدرود - نفت مسجدسلیمان؛ نبرد ۶ امتیازی درته جدول

این بازی ۶ امتیازی در رشت بین تیم‌های چهاردهم و پانزدهم جدول برگزار می شود. علی کریمی توانسته دو برد متوالی مقابل فولاد و پارس جنوبی به دست بیاورد و از ته جدول جدا شود البته نباید فراموش کرد که فیفا از استقلال خوزستان هم امتیاز کسر کرد. تقابل علیرضا مرزبان سرمربی نفت و علی کریمی دیدنی خواهد بود. دو تیم خط حمله ضعیفی دارند و سپیدرود فقط ۵ گل و نفت ۶ گل در این فصل زده اند. شاگردان کریمی به دنبال سومین برد متوالی خود هستند و با توجه به حمایت هواداران‌شان دور از دسترس نخواهد بود.

صنعت نفت ابادان - نساجی مازندران؛ تیم نکونام در برزیل ایران

نفتی‌ها که سه مساوی متوالی داشته‌اند به دنبال برد در این دیدار خانگی هستند از آن سو شاگردان جواد نکونام بعد از ۶ هفته توانستند استقلال خوزستان را شکست بدهند و در رده دوازدهم جدول قرار بگیرند. شاگردان جواد نکونام در برزیل ایران اگر به پیروزی برسند چند پله‌ای در جدول صعود خواهند کرد اما روز بسیار سختی مقابل تیم نفت در انتظار آنها خواهد بود.

برنامه مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر:

جمعه ۲ آذر 1397

صنعت نفت آبادان- نساجی مازندران‏- ساعت : ‏16:25‏ ورزشگاه:  تختی آبادان

سپیدرود رشت- نفت مسجدسلیمان‏- ساعت : ‏15‏ ورزشگاه:  سردار ‏جنگل رشت
‏پیکان تهران- فولاد خوزستان‏- ساعت : ‏15‏ ورزشگاه:  شهداء شهر قدس

ماشین سازی تبریز-  فولاد مبارکه ‏سپاهان‏- ساعت : ‏15‏ ورزشگاه:  بنیان دیزل تبریز

شنبه ۳ آذر
ذوب‌آهن اصفهان- پارس جنوبی جم‏- ساعت : ‏15:15‏ ورزشگاه:  فولاد شهر فولاد شهر
یکشنبه ۴ آذر 

استقلال خوزستان- استقلال تهران‏- ساعت : ‏16:25‏ ورزشگاه:  غدیر ‏ اهواز

پدیده مشهد- سایپا تهران‏- ساعت : ‏15 ‏ ورزشگاه:  امام رضا ‏‏(ع)‏  مشهد
پرسپولیس تهران- تراکتورسازی تبریز‏- ساعت : ‏15‏ ورزشگاه:  آزادی تهران

انتهای پیام/

نظر شما