شناسهٔ خبر: 29497782 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در 29 آبان

عکاس ایرانی که پرچم حرم امام حسین(ع) را هدیه گرفت و سد مافیایی در برابر حذف غول آموزش عالی؛ از جمله پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

صاحب‌خبر -

پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته (‌سه‌شنبه، 29 آبان) در قسمت پایین قابل مشاهده است:

 

آمریکا 222 سال از عمر 243 ساله‌اش را در جنگ و تجاوز سپری کرده‌ است

سفیر ایران در ونزوئلا در مقاله‌ای ضمن توصیه به پامپئو برای مطالعه تاریخ پس از اظهارات توهین‌آمیزش علیه ملت ایران، نوشت: آمریکا 222 سال از عمر 243 ساله‌اش را در جنگ و تجاوز سپری کرده است.

 

عکاس ایرانی که پرچم حرم امام حسین(ع) را هدیه گرفت

9 سال است که در عراق عکاسی می‌کند. عکس های آئینی، سیاسی و اجتماعی تا جنگ اما متنوع ترین آن عکاسی از پیاده روی اربعین است.امسال مزد عکاسی‌اش را با هدیه حضرتی گرفته است؛ پرچمی که ماه محرم و صفر در حرم امام حسین (ع) نصب بوده و به مناسبت ربیع‌الاول به او؛ «زهیر صیدانلو»، اهدا شده است.

 

جوان ترین و متفاوت ترین فرمانده را بشناسید

جوان ترین فرمانده قرارگاه جهادی، کارآفرین، طراح و مجری ایده های اقتصادی با هدف رفع مشکلات معیشتی مردم ، تلاش برای کوتاه کردن دست دلالان از چرخه اقتصاد خُرد، اشتغالزایی برای جوانان و زنان سرپرست خانوار بهانه هایی است که ما رامجاب می کند سراغ «مهدی رفیعی» در اولین سال از دهه سوم عمرش برویم.

 

ساختار وارداتی اقتصاد مانع استفاده مردم از تولید داخل است

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه برخی ها با بحث استفاده از تولید داخل مقابله می‌کند، گفت: با همدلی می‌توان فرهنگ استفاده از تولید داخل را در جامعه نهادینه کرد.

 

سد مافیایی در برابر حذف غول آموزش عالی

کنکور که به دلیل وارد کردن استرس به داوطلبان در بین جوانان منفور است، مسؤولان آموزش عالی را هم به تکاپو انداخته تا این آزمون را حذف کنند اما برخی معتقدند سدی در مقابل حذف کنکور وجود دارد.

 

برای مشاهده متن کامل اخبار ، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

انتهای پیام/ز

 

نظر شما