شناسهٔ خبر: 29497676 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یادداشت پدر شهید محمد طاها اقدامی به ورزشکار کرمانشاهی

پدر شهید محمد طاها اقدامی در خصوص اهداء مدال طلای ورزشکار کرمانشاهی آقای علیرضا ایزدی به خردسال ترین شهید حادثه تروریستی اهواز یادداشتی نوشت.

صاحب‌خبر -

یادداشت پدر شهید  محمد طاها اقدامی  به ورزشکار کرمانشاهیبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  پدر شهید در خصوص اهداء مدال طلای ورزشکار کرمانشاهی آقای علیرضا ایزدی به خردسال ترین شهید حادثه تروریستی اهواز شهید محمد طاها اقدامی یادداشتی نوشت.
 
 «بسمه تعالی» 
  سلام علیکم اقدام بزدلانه و ناجوانمردانه عناصر کوردل تکفیری در به شهادت رساندن طفل ۴ساله ام محمد طاها قلب همه ملت ایران و آزاده خواهان دنیا به خصوص انسانهایی چون قهرمان کرمانشاهی  عزیز کشورمان علیرضا ایزدی که خوی پهلوانی و جوانمردی در سرشت خود پرورانده اند را بدرد آورد .و درک این حرکت کور و ناجوانمردانه در به خون نشاندن طفلی بی گناه برای آنها سخت و مصیبت بار بوده . لذا ضمن تقدیر از این اقدام شایسته و پهلوانی این ورزشکار عزیز کشورمان به پدر و مادر علیرضا جان هم،  به خاطر پرورش و تربیت معنوی این فرزند شایسته در دنیای پر هیاهو و آشوب فرهنگی امروزی تبریک می گویم .   انشاله با توکل و یاد خدا و به برکت  خون شهیدعزیز در ادامه راه موفق تر و سربلند باشید .

 

 

انتهای پیام/ز

خردسال ترین شهید حادثه تروریستی اهواز

نظر شما