شناسهٔ خبر: 29497025 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ایان رایت: دیگر شاهد پایان یافتن قرارداد بازیکنان آرسنال و خروج آن‌ها به صورت آزاد نخواهیم بود

عرفان خزایی

اسطوره آرسنال، ایان رایت، باور دارد اونای امری در حال بهبود بخشیدن شرایط این تیم است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- ایان رایت از رویکرد بی رحمانه آرسنال تحت هدایت امری که از اشتباهات گذشته‌اش درس می‌گیرد، راضی است.

به نقل از وبسایت میرور، توپچی‌ها در زمینه تمدید قرارداد بازیکنان خود در گذشته سابقه مناسبی نداشتند و این مسئله سبب شده تعدادی از بازیکنان به صورت آزاد از این تیم خارج شوند. جک ویلشر پس اتمام قرارداش در تابستان گذشته امارات را ترک کرد و به نظر می‌رسد اتفاق مشابهی در انتهای فصل برای آرون رمزی رخ خواهد داد. باتوجه به رویکرد مثبت امری، رایت معتقد است این مسئله در دوران او تغییر خواهد کرد. اسطوره اسبق آرسنال در کانال یوتیوب خود اظهار داشت:

من از رویکرد بی رحمانه آرسنال در زمینه مدیریت قرارداد بازیکنان خوشحال هستم. اگر قرار است اتفاق[ پایان یافتن قرارداد و خروج بازیکن] رخ دهد، این گونه می‌شود. به عقیده‌ام، دیگر شاهد پایان یافتن قرارداد بازیکنان و خروج آن‌ها در پایان قراردادشان نخواهیم بود.

تعدادی از باشگاه های مطرح اروپا مانند لیورپول، منچستریونایتد، یوونتوس و رئال‌مادرید علاقه مند به جذب آرون رمزی هستند.

لیگ برتر جزیره- انگلستان- آرسنال- آرون رمزی- Arsenal -Aaron Ramsey

رایت در زمینه علاقه‌مندی باشگاه های مختلف به رمزی گفت:

رمزی بازیکنی عالی است و هنگامی که فوتبالیستی در سطح او بازیکن آزاد به حساب می‌آید، باشگاه های مطرح به دنبال جذب او خواهند بود. باوردارم اکنون بهترین زمان برای ما و رمزی است که از این دوره عبور کنند. علاوه بر آن، باید به امری زمان و به خصوص پول کافی داد شود تا یک و یا دو جانشین مناسب برای بازیکنی مانند رمزی پیدا کند، در عوض اینکه دستمزد درخواستی او را پرداخت کنند. به نظرم زمانش فرا رسیده که رمزی از آرسنال جدا شود و این جدایی برای او خیلی مفید خواهد بود.

نظر شما