شناسهٔ خبر: 29496557 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آینده عجیبی که در انتظار دوربین‌ها است +فیلم

FITT۳۶۰ یک دوربین پوشیدنی ۳۶۰ درجه است که به وسیله آن می‌توانید هر لحظه از زندگی خودتان به طور سه‌بعدی ضبط کنید.

صاحب‌خبر -

آینده عجیبی که در انتظار دوربین‌ها است +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوربین 360 درجه به دوربینی می‌گویند که با تکنولوژی منحصر به فردش توانایی ثبت تمامی جهات را در یک لحظه دارد. فیلم‌هایی که با این دوربین ضبط می‌شوند را می‌شود در هدست‌های  واقعیت مجازی (Visual Reality) مشاهده کرد. با ظهور این تکنولوژی شرکت‌های زیادی سعی در تولید یک نمونه منحصر به فرد برای برند خود داشتند. البته باید گفت که استفاده از این دوربین‌ها مختص افرادی است که توانایی استفاده از آن را به طور درست داشته باشند زیرا ضبط فیلم با این وسیله کمی چالش برانگیز است. مکانی که باید این دوربین در آن جا گذاشته شود هم بسیار در فیلم خروجی مهم است.

در فیلمی که در این خبر مشاهده می‌کنید می‌بینید که فردی یک شی گردبند مانند دور یقه خود گذاشته است. این دستگاهی که روی گردن این فرد قرار گرفته است در واقع یک دوربین 360 درجه آینده نگرانه است. FITT360 یک دوربین است که توانایی ضبط 360 درجه را دارد و توسط آن می‌توانید هر لحظه از زندگی خودتان به طور سه‌بعدی ضبط کنید.

این دوربین جذاب و سبک ضد آب و حرارت است. یکی از ویژگی‌های این دوربین خاصیت تثبیت کننده تصویر است. از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به قابلیت ثبت تصویر زنده اشاره کرد. در واقع با این ویژگی شما می‌توانید برنامه‌های زنده‌ای تولید کنید که بیننده هیچ جزئیاتی را از دست ندهد.

در ضمن این دستگاه از طریق بلوتوث به یک هدست بلوتوثی تبدیل می‌شود. این وسیله در حال حاضر در سایت کیک استارتر موجود می‌باشد. ساخت این دوربین در دنیای تکنولوژی جهش بزرگی ایجاد کرده است. در ادامه این خبر فیلمی برای شما به نمایش در می‌آید که در آن می‌توانید افرادی را مشاهده کنید که در حال استفاده کردن از این دوربین سه‌بعدی بسیار سبک هستند.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6734651/8961420?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر

انتهای پیام/

دوربین‌های سه‌بعدی آینده نگرانه

برچسب‌ها:

نظر شما