شناسهٔ خبر: 29496555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه ساری خبر داد؛

اجرای برنامه های هفته بسیج در بیش از ۹۴۹ پایگاه مقاومت شهرستان ساری

محمد ساعی از اجرای برنامه های هفته بسیج در بیش از ۹۴۹ پایگاه مقاومت شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

اجرای برنامه های هفته بسیج در بیش از ۹۴۹ پایگاه مقاومت شهرستان ساریبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «محمد ساعی» فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساری عصر امروز (سه شنبه) در نشست با خبرنگاران استان که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، از فعالیت ۴۸ پایگاه و حوزه مقاومت در شهرستان ساری خبر داد و تعداد پایگاه مقاومت محلات را بیش از ۶۰۰ واحد برشمرد و اظهار داشت: در مجموع برنامه های هفته بسیج در بیش از ۹۴۹ پایگاه مقاومت برگزار می شود.

ساعی همچنین از اجرای ۹۰۰ برنامه شاخص در سطح شهرستان به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: این برنامه ها شامل ۲۳ عنوان در قالب مسابقات ورزشی، افتتاح پایگاه مقاومت، افتتاح ۱۰۱ خانه محروم، ۲۵۰ نشست فرهنگی و بصیرتی، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ۲۰۰ ایثارگر شهرستان برگزار می شود.

وی در ادامه برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی را یکی از برنامه های این هفته عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه شامل ۶۵ غرفه است که با حضور مسئولین استانی افتتاح خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ساری حضور بسیجیان در نمازجمعه، نمایشگاه دستاوردهای بسیج و دیدار با خانواده شهدا و ویزیت رایگان در مناطق مختلف ساری از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

ساعی اجرای ۵۰ مسابقه ورزشی شامل دو همگانی، جنگل نوردی، دوچرخه سواری و ... را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد و با اشاره به آغاز اردوی راهیان نور دانش آموزی از اعزام ۲۵۰ دانش آموز این شهرستان در هفته جاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما