شناسهٔ خبر: 29496527 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

عوارض کسب و پیشه و هزینه پسماند در شهر قزوین افزایش نمی یابد

قزوین- رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اعضای شورای شهر با درک شرایط اقتصادی با افزایش عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات پسماند سال ۹۷ مخالفت کردند تا عوارض ثابت بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت الله داودی در جلسه شورای شهر قزوین که سه شنبه شب در تالار مردم برگزار شد اظهارداشت: بسیج مدرسه عشق و مکتب انسان سازی است و هفته گرامیداشت بسیج فرصتی برای آشنایی بیشتر با این نهاد مردمی است.

وی با گرامیداشت روز بازنشستگان هم گفت: باید معیشت بازنشستگان مورد توجه دولت قرار گیرد و شان و جایگاهشان حفظ شود تا بسیاری از آنها به دلیل نیازمالی بعد از بازنشستگی هم دنبال کار نباشند زیرا این روند اشتغال جوانان را دچار مشکل می کند.

داودی تصریح کرد: اگر لایحه ای مستندات کافی ارایه نکرده و اسناد جدیدی ارایه شد می توان دوباره موضوع را در صحن شورا مطرح کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در خصوص بررسی عوارض کسب و کار هم اظهارداشت: عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات پسماند سال ۹۷ افزایش نمی یابد و با درک شرایط اقتصادی اگر اصناف عوارض را در نیمه اول سال پرداخت کنند از تخفیف ۲۵ درصدی هم برخوردار می شوند.

وی یادآورشد: نگاه شورا در شرایط بد افتصادی همراهی با مردم و کسبه است تا کسانی که دچار مشکلات اقتصادی هستند از سوی مدیران شهری مورد حمایت قرار گیرند و نگران نشوند.

داودی گفت: قبلا عوارض افتتاحیه سه برابر بود که همه را بخشیده ایم تا فضای کسب و کار دچار آسیب نشود.

در  ادامه جلسه سایر اعضای شورا هم دیدگاههای خود را برای همراهی با کسبه و اصناف در شرایط اقتصادی کنونی مطرح کردند و خواستار کاهش عوارض و مساعدت با شهروندان شدند.

در این جلسه گزارشی از سوی ایرانخواه مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین در جابجایی زائران در اربعین ارائه شد.

نظر شما