شناسهٔ خبر: 29496035 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری مسابقات استعداد‌های برتر هندبال ساحلی در بوشهر

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر کشور در رشته هندبال ساحلی در زمین ساحلی دهکده گردشگردی بوشهر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

برگزاری مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر هندبال ساحلی در بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد بهروزیان‌فرد ظهر امروز در نشست بررسی اجرای المپیاد استعداد‌های برتر در رشته ورزش‌های ساحلی در بوشهر با بیان اینکه المپیاد استعداد‌های برتر محل کشف پرورش نخبگان ورزش است عنوان کرد: یکی از اقداماتی ارزشمندی که از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی انجام شد همین المپیاد استعداد‌های ورزشی است.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها کمک شایانی به ورزش قهرمانی کشور می‌کند افزود: المپیاد استعداد‌های برتر ورزش ایران، حلقه مفقوده و کار بزرگی بود که توسط اداره کل استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان انجام شد.

بهروزیان‌فرد از اعزام کاروان ورزشی استان برای شرکت در رقابت‌های استعداد‌های برتر ورزشی خبرداد و خاطر نشان کرد: کاروان ورزشی استان بوشهر در ۴۳ رشته ورزشی به این مسابقات اعزام می‌شود که تیم‌های منتخب استان اردو‌های منظمی برای این رقابت‌ها پشت سر گذاشتند.

وی افزود: این کار باید ماندگار باشد و اعتبار ویژه‌ای برای برگزاری همیشگی آن در نظر گرفته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از برگزاری مسابقات هندبال ساحلی و قایقرانی به میزبانی شهر بوشهر خبردادو گفت: امسال نیز با توجه به ظرفیت استان بوشهر در رشته‌های آبی و ساحلی رقابت‌های هندبال ساحلی و قایقرانی به میزبانی شهر بوشهر از ۳۰ آبان ماه تا ۱۱ آذرماه برگزار می‌شود.

بهروزیان‌فرد با بیان اینکه مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر کشور در رشته هندبال ساحلی در بوشهر برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: افتتاحیه مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر کشور در رشته هندبال ساحلی ۳۰ آبان ماه ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در زمین ساحلی دهکده گردشگردی بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

المپیاد استعداد‌های برتر کشور در رشته هندبال ساحلی در بوشهر برگزار می شود

نظر شما