شناسهٔ خبر: 29495971 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

چرخه توسعه و پیشرفت همدان؛ در دست سرمایه‌گذاران

گروه سیاست و اقتصاد - استاندار سابق همدان عنوان کرد: از استاندار جدید تقاضامندم به سرمایه‌گذاران در استان اهمیت ویژه دهد، چرا که چرخ توسعه و پیشرفت استان در دستان سرمایه‌گذران است و ما مدیران بدون وجود آنها نمی‌توانیم در امر اشتغال وارد شویم.

صاحب‌خبر -

چرخه توسعه و پیشرفت همدان؛ در دستان سرمایه گذاران

به گزارش ایکنا از همدان، ناصر نیکبخت، استاندار سابق همدان، سه شنبه 29 آبان ماه در در مراسم معارفه و تکریم استاندارجدید اظهار کرد: استان همدان با داشتن تمام ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی یک استان بی نظیر در کشور است.

وی افزود: استان همدان امسال میزبان 4 رویداد بزرگ اجلاس جهانی گردشگری، رویداد همدان 2018، جشنواره پویا نمایی و جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بوده است همگی با کمک و هم افزایی مدیران استان و مردم به ویژه نمایندگان استان حاصل شده است.

استاندار سابق همدان بیان کرد: امروز استان همدان مسیر توسعه را بهتر از قبل پیموده و به عنوان یک استان شاخص در کشور مطرح است، انتخاب آقای شاهرخی به عنوان استاندار جدید همدان نیز، یک فرصت خوبی برای استان است.

نیکبخت ابراز کرد: ایشان در کارنامه خود پست‌های مدیریتی شهردار، فرماندار و معاون سیاسی امنیتی چند استان مانند همدان، لرستان و قزوین را داراست که بی شک این تجارب مدیریتی در توسعه استان همدان بسیار ارزشمند واقع خواهد شد.

وی عنوان کرد: در طی 5 سال مدیریت اینجانب، 114 پروژه عمرانی حمایت سرمایه گذاران افتتاح شده است از جناب آقای شاهرخی تقاضامندم به سرمایه گذاران در استان اهمیت ویژه دهند چرا که چرخ توسعه و پیشرفت استان در دستان سرمایه گذران است و ما مدیران بدون وجود آنها نمی‌توانیم در امر اشتغال وارد شویم.

وی ابراز کرد: در استان همدان از آغاز ساخت 13 هتل 6 هتل به بهره برداری رسیده است و مابقی در حال ساخت است از 32 واحد تعطیل شده نیز، 22 واحد به چرخه تولید بازگشته است.

استاندار سابق همدان با اشاره به اینکه تعهد این مجموعه اجرای 140 پروژه بوده است بیان کرد: 610 پروزه دولتی به بخش خصوصی واگذار شده است بیشتر از آن چه که در دستور کار استانداری تعریف شده است.

وی عنوان کرد: افتتاح راه آهن تهران – همدان، همدان _ مشهد و فیروزان - ملایر  کنگاور ، انتقال پسماند و فاضلاب به نیروگاه شهید مفتح جهت تولید برق، و جشن پایان گازرسانی به تمام استان در ایام دهه فجر از دیگر اقدامات صورت گرفته در دوران خدمت اینجانب است.

انتهای پیام

نظر شما