شناسهٔ خبر: 29495822 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تساوی برابر ونزوئلا؛ بعد از سال‌ها درصد مالکیت توپ را بردیم!

تیم‌ملی ایران مهمترین دیدار دوستانه قبل از جام ملت‌هایش را برابر ونزوئلا پشت سر گذاشت. مسابقه ای که درنهایت مساوی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی دوستانه دیگر برابر تیم‌های آمریکای لاتین این بار برابر تیم ملی ونزوئلا قرار گرفت. تیمی که جایگاهش در جدول رنکینگ فیفا یک پله بالاتر از ایران است.مسابقه ای که در آن همچنان شاگردان کی روش در گلزنی مشکل داشتند و در نهایت هم به تساوی رضایت دادند.

بازی با ونزوئلا در حقیقت آخرین بازی دوستانه تیم ملی قبل از جام ملتهای آسیا بود. مسابقه ای که هزینه های برگزاری اش را قطری ها پرداخته بودند .کی روش برابر یکی از بهترین تیم های آمریکای لاتین در سال‌های اخیر که پدیده  مسابقات انتخابی جام جهانی بوده است، سعی کرد همه داشته هایش را تست کند. تیم ملی یک بار دیگر با امیر عابدزاده به میدان رفت. کنعانی زادگان و خانزاده تجربه بازی پیدا کردند و بقیه هم به میدان رفتند. تیم ملی ابتدا گل بدی خورد. اشتباه دفاع ها و توپی که از زیر پای امیر عابدزاده هم در رفت و گل شد.

در همان نیمه اول ولی ایران جبران کرد. حرکت زیبای علی قلی زاده و شوت او به قعر دروازه رفت و بازی مساوی شد. 

تیم ملی در این بازی ۶۰ درصد مالکیت داشت و توانست کمی بهتر از همیشه در مالکیت توپ باشد و کی روش به سمت وعده هایی که داده پیش رود اما این وعده داده شده تا داشتن برتری مطلق و گلزنی اما فاصله ای زیاد دارد.

تیم ملی در هفته های گذشته حاشیه های زیادی را سپری کرده و در این شرایط برای رسیدن به قهرمانی جام ملتهای آسیا مسیری دشوار در پیش دارد. 

۴۱۴۱

نظر شما