شناسهٔ خبر: 29495728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار همدان:

بالاتر از ۲۰ هزار شغل در سال را محقق می‌کنم

استاندار همدان توجه به تولید، اشتغال و جذب سرمایه‌گذار برای توسعه استان و اشتغالزایی را از برنامه‌های خود دانست و با بیان اینکه ما دارای سند اشتغال هستم، گفت: بالاتر از ۲۰ هزار شغل در سال را محقق می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، "سید سعید شاهرخی" امروز (29 آبان) در آئین معارفه خود گفت: همدان به واسطه ویژگی‌های منحصربفرد خود به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین انتخاب شده که باید آن را قدر نهاد.

 

استاندار همدان رمز موفقیت استان همدان  را وحدت خواند و افزود: تلاش دارم در جهت تحکیم وحدت، هم افزایی و همدلی گام بردارم.

 

وی با قدردانی از محمدناصر نیکبخت به خاطر خدماتش ابراز داشت: استان همدان به واسطه مدیریت، سختکوشی و صداقت ایشان رشد کرده است که باید این مسیر را پرشتا‌ب‌تر پیمود.

 

وی تصریح کرد: سه هزار و 500 سال مدنیت، 500 سال پایتخت تاریخ و تمدن، حضور چهره های بین المللی و وجود یک هزار 800 اثر تاریخی و طبیعی موجب نامگذاری عنوان «پایتخت تاریخ و تمدن» بر روی این استان و انتخاب ان به ویژه در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری آسیا شد.

 

وی بیان داشت: حتما از مدیران جوان و توانمند در بدنه مسئولیتی استان استفاده خواهم کرد چرا که همین جوان‌ها از اول انقلاب کشور را به پیش بردند و امروز نیز باید نقش‌آفرینی کنند.

 

استاندار همدان بااشاره به اینکه در مقابل هر موضوعی که منجر به حاشیه‌سازی شود، می‌ایستم، نیروهای نظامی و امنیتی استان را از برجسته‌ترین‌ها در کشور دانست و ثبات امنیت در همدان را از دیگر اولویت‌های خود عنوان کرد.

 

شاهرخی افزود: نیمی از جمعیت استان را بانوان تشکیل می دهند بنابراین فرصت برابر برای پذیرش مسئولیت ها ایجاد کرده و به جای جنسیت بر شایستگی افراد توجه می شود.

 

وی توجه به تولید، اشتغال و جذب سرمایه‌گذار برای توسعه استان و اشتغالزایی را از برنامه‌های خود  دانست و با بیان اینکه ما دارای سند اشتغال هستم، گفت: بالاتر از 20 هزار شغل در سال را محقق می‌کنم.

 

وی گفت: برش استانی منشور حقوق شهروندی تهیه شده، اصحاب رسانه با هر سلیقه و گرایشی جایگاه ویژه‌ای نزد من دارند لذا با همه گروه ها تعامل خواهیم کرد و مشی ما در استان مشی اعتدال, عقلانیت, شفافیت و صداقت است و قطعا از حاشیه‌سازی جلوگیری می‌کنیم .

نظر شما