شناسهٔ خبر: 29495707 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آماده‌سازی در راه جام ملت‌ها؛

تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر ونزوئلا/ جمع گل نزن‌ها جمع بود!

شاگردان کارلوس کی روش که خود را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده می کنند در دیداری تدارکاتی برابر ونزوئلا در حالی به تساوی رسیدند که هر دو تیم موقعیت های گل زیادی را از دست دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا آماده می کند، از ساعت ۱۹ امروز سه شنبه در ورزشگاه الاهلی قطر به مصاف تیم ملی ونزوئلا رفت که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید. داروین ماچیز(۳۵) برای ونزوئلا و علی قلی زاده(۴۲) برای ایران گل زدند.

امیر عابدزاده، رامین رضاییان(۷۳ صادق محرمی)، امید ابراهیمی، محمدرضا خانزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، وحید امیری(۶۵ مهدی ترابی) ، علی قلی زاده(۷۳ اشکان دژاگه)، سردار آزمون(۶۵ کریم انصاریفرد)، مهدی طارمی(۸۳ کاوه رضایی) و سامان قدوس(۷۳ مسعود شجاعی) برای تیم ملی ایران در این دیدار به میدان رفتند.

ملی پوشان ایران در نیمه اول فرصت های خوبی برای رسیدن به گل داشتند اما این تیم ونزوئلا بود که در دقیقه ۳۵ روی غفلت رامین رضاییان و امیر عابدزاده و توسط داروین ماچیز به گل اول دست پیدا کرد. 

پس از این گل فشار حملات ایران بیشتر شد و در نهایت این علی قلی زاده بود که روی توپ ربایی خوب در دقیقه ۴۲ توانست دروازه حریف را باز کند. بازیکنان ایران در نیمه اول می توانستند گل های بیشتری را وارد دروازه حریف کنند اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودند.

در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت های گل زیادی را خلق کردند که شانس های ایران بیشتر بود. مهمترین فرصت برای گلزنی ایران در دقیقه ۵۲ رقم خورد که داور خطا روی مهدی طارمی را ابتدا پنالتی اعلام کرد اما بعد از دیدن دوباره تصویر خطا از طریق سیستم ویدئویی رای به ادامه بازی داد تا بهترین فرصت شاگردن کی روش برای گل دوم گرفته شود. 

در ادامه ملی پوشان کشورمان بازهم صاحب فرصت هایی برای گلزنی شدند اما نتوانستند از این موقعیت ها استفاده کنند. البته تیم ونزوئلا هم موقعیت هایی را روی دروازه ایران خلق کرد اما آنها هم در زدن ضربات آخر بی دقت بودند.

نظر شما