شناسهٔ خبر: 29495309 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتقاد تند بازیگر سینما و تلویزیون از دموكراسی آمريكايی و غربی در یمن +تصویر

علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون با اشتراک گذاشتن پست اینستاگرامی در صفحه شخی خود از جنایات آمریکا و عربستان در یمن انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

انتقاد تند بازیگر سینما و تلویزیون از دموكراسي آمريكايي و غربي در یمن +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرام نورایی با اشتراک گذاشتن ویدئویی از کودکان یمنی در حساب کاربری اینستاگرامی خود نوشت:

تراژدی را آدم های تسلیم‌ شده‌ی توسری‌ خورده نمی‌سازند، آدم‌ هایی می‌سازند که برای زندگی تلاش می‌کنند، امّا زورشان نمی‌رسد.

دمكراسی آمریكایی و غربی یعنی؛ ٢ سال خفقان محض گرفتن بابت جنایت ال سعود در یمن و این بار بابت فشار بر عربستان برای پایین اوردن قیمت نفت و باج گیری از آن كشور، ماجرای خبرنگار سعودی را تو بوق و كرنا

انتقاد تند بازیگر سینما و تلویزیون از جنایات آمریکا و عربستان در یمن +تصویر

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6736852/8972186?width=400&height=300"></script></div>

علیرام نورایی بازیگر فیلم سینمایی  قلاده‌های طلا و یتیم‌خانه ایران و سریال سارق روح است. او این بار با اشتراک گذاشتن این پست با اشاره به  سکوت چند ساله آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مقابل ظلم ائتلاف نظامی به سرکردگی عربستان علیه مردم مظلوم یمن تاکید می‌کند که تراژدی  را آدم‌ هایی می‌سازند که برای زندگی تلاش می‌کنند امّا زورشان نمی‌رسد.

انتهای یپام/

نظر شما