شناسهٔ خبر: 29495067 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار گلستان خبر داد

افزايش بومگردي گلستان به ١٥٠ منطقه تا پايان سال

استاندار گلستان گفت: تا پايان سال به ١٥٠ نقطه بومگردي در استان گلستان مي رسيم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی و گردشگری خبرگزاری فارس، سید مناف هاشمی، استاندار گلستان در مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با افتخار و اقتدار ظرفیت اقوام خود را جشن می گیرد و ما به این ویژگی های تاریخی و میراثی و فرهنگی افتخار می کنیم

وی با بیان اینکه گلستان به عنوان ایران کوچک و نگارستان ایران  شناخته می شود، افزود: افتخار ما این است که این جشن با شکوه را در هفته وحدت برگزار کردیم.

هاشمی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی اساساً به عنوان کشوری مقتدر در عرصه سیاسی اقتصادی و نظامی مسیر توسعه را دنبال می کند و استان گلستان هم توسعه گردشگری  و کشاورزی را در دستور کار دارد.

وی افزود: از سال گذشته تا کنون تعداد بازدید کنندگان ٨٠ درصد رشد داشته و این رقم درس سال ٩٧ حدود ١ میلیون و ٧٠٠ نفر بوده است.

هاشمی ادامه داد: از ابتدای ابتدای سال ٩٦ ، تعداد ٢٠ نقطه بومگردی راه اندازی شد که الان این تعداد به ٤٠ نقطه آماده بهره برداری رسیده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ٥٠ نقطه بومگردی دیگر تا پایان جشنواره با حضىر رئیس سازمان میراث فرهنگی افتتاح می شود.

وی گفت: تا پایان سال به ١٥٠ نقطه بومگردی در استان گلستان می رسیم.

مناف هاشمی در پایان گفت: افتخاری که امروز داریم مدیون کسانی است که مسیر شهادت را طی کردند و گلستان هم با حضور بزرگان تشیع و تسنن مسیر توسعه گلستان را دنبال می کنند.
انتهای پیام/

نظر شما