شناسهٔ خبر: 29495003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان فارس :

عزم جدی پلیس فارس برای کاهش تصادفات رانندگی

فرمانده انتظامی استان فارس از عزم راسخ و جدی پلیس برای کاهش حوادث رانندگی در سطح محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، ، سردار "احمد علی گودرزی" در جمع کارکنان پلیس راه شمالی استان فارس، ضمن تبریک به مناسیت فرا رسیدن هفته وحدت، بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی با عشق به پیامبر بزرگ اسلام (ص) و ائمه اطهار ، مأموریت های محوله را در راستای خدمت رسانی به مردم انجام می دهند.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در خط مقدم است، گفت: اگر با اقدامات خود باعث کاهش حوادث رانندگی شویم، موفق بوده و رضایت خداوند و مردم را جلب کرده ایم؛ در انجام مأموریت ها باید خود را مسئول دانسته و با صداقت، درستکاری و نرمش اخلاقی به وظیفه خود عمل کنیم.
فرمانده انتظامی استان فارس به آمار متوفیان حوادث جاده ای در سطح استان فارس اشاره کرد و گفت: پلیس فارس با انجام اقداماتی مناسب و با برنامه ریزی های گسترده برای کاهش حوادث رانندگی عزم راسخ و جدی دارد.
سردار گودرزی با تأکید بر اینکه در این مسیر سایر نهادهای مربوطه نیز باید با پلیس همکاری و تعامل لازم را داشته باشند، افزود: در این راستا باید از همه امکانات موجود بهره لازم را برده و از ظرفیت های موجود استفاده کرد.
وی در پایان بر لزوم استفاده درست از تجهیزات و امکانات، نظارت فرماندهان بر زیر مجموعه، فرهنگ سازی در حوزه مقررات راهنمایی و رانندگی و جلب اعتماد مردم تأکید کرد.

نظر شما