شناسهٔ خبر: 29494984 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 نبرد پرسپوليس و تراکتور، حساس‌تر شد

پرسپوليسي ها در بازي عقب افتاده و مهم خود موفق شدند پيکان را از پيش رو بردارند و اين تيم حالا با انجام 10 بازي و کسب 20 امتياز در رده چهارم جدول قرار گرفته است.اين درحالي است که پديده با انجام 11 بازي و 26 امتياز در صدر جدول قرار دارد و بعد از اين تيم خوب مشهدي، سپاهان اصفهان با انجام 11 بازي و تنها 1 امتياز کمتر، سايه به سايه پديده در حال تعقيب اين تيم است. قابل توجه است که پرسپوليس در بازي بعدي بايد در يک ديدار سخت و حساس به مصاف تراکتورسازي برود که با دو بازي بيشتر از پرسپوليس و کسب 22 امتياز در رده سوم جدول حضور دارد. بدون شک مصاف سرخ‌پوشان و تراکتور مي‌تواند در تعيين معادله‌هاي جدول در نيم‌فصل بسيار تعيين کننده باشد.

برگزاري هفته نهم ليگ برتر واليبال

در ديدارهاي هفته نهم ليگ برتر واليبال، دو تيم پيکان و سايپا براي ارتقا در جدول رده بندي نياز به کسب پيروزي مقابل حريفان دارند.

ديدارهاي هفته نهم ليگ برتر واليبال امروز (چهارشنبه) با 6 ديدار برگزار مي‌شود. تيم شهرداري ورامين که با 7 پيروزي صدر جدول رده بندي را در اختيار دارد، اين هفته ميزبان تيم سايپا تهران خواهد بود. شاگردان پيمان اکبري در سايپا هفته‌هاي پر فراز و نشيبي را سپري مي کنند و تا پايان هفته هشتم موفق به کسب 4 پيروزي شده اند و در رده هفتم جدول رده بندي قرار دارند. سايپايي‌ها براي حضور در جمع بالا نشينان جدول نياز به پيروزي مقابل تيم شهرداري ورامين و ساير ديدارهاي پيش رو دارند.

تيم پيام خراسان نيز که در ابتداي رقابت‌ها کسي اين تيم را جزو مدعيان نمي‌دانست با گذشت 8 هفته و کسب 6 پيروزي نشان داد که مي‌تواند يک مدعي باشد. پيام در هفته نهم رقابت‌ها در اروميه ميهمان دورنا خواهد بود؛ دورنايي که تا کنون موفق به کسب پيروزي نشده و با يک امتياز در قعر جدول رده بندي قرار دارد.

در ديگر بازي مهم و حساس هفته، دو تيم پيکان تهران و کاله مازندران در خانه واليبال تهران رو در روي يکديگر قرار خواهند گرفت. تيم پيکان با هدايت ترکاشوند، 5 پيروزي کسب کرده و با 16 امتياز در مکان چهارم جدول رده بندي قرار دارد. کاله نيز با 5 پيروزي و 13 امتياز در جايگاه ششم قرار دارد و نتيجه اين بازي براي دو تيم بسيار حائز اهميت خواهد بود.

برنامه ديدارهاي هفته نهم ليگ برتر واليبال:

* خاتم اردکان – شهرداري اروميه

* شهروند اراک – عقاب نهاجا

* پيکان تهران – کاله مازندران

* شهرداري ورامين – سايپا تهران

* شهرداري تبريز – فولاد سيرجان

* دورنا اروميه – پيام خراسان

* شهرداري گنبد اين هفته استراحت دارد

ادين ژکو در رادار رئال مادريد

ادين ژکو ممکن است بازي براي کهکشاني‌ها را نيز تجربه کند.

طبق اعلام روزنامه‌هاي آس و اسپورت اسپانيا، مادريدي‌ها علاقه زيادي براي در اختيارگرفتن اين مهاجم 32 ساله از خود نشان مي‌دهد. به همين خاطر توسط يک گروه کارشناسي، عملکرد اين بازيکن با تجربه را زير نظر گرفته‌ است.

طبق گزارش اين دو رسانه‌ وي احتمالا جانشين ماريانو دياس خواهد شد که نزد رئال، نتوانسته عملکردي درخشان داشته باشد.

از طرفي مي‌تواند گزينه مناسبي براي رقابت با کريم بن‌زما در خط حمله سفيد‌پوشان باشد. قرارداد کنوني وي با رمي‌ها تا سال 2020 است.

نظر شما