شناسهٔ خبر: 29494977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبــر

صاحب‌خبر -

 بازديد معاون فني و عمراني فرمانداري بهارستان از دو پروژه روستايي

بهارستان-اصغري

معاون فني و عمراني فرمانداري شهرستان بهارستان از دو پروژه عمراني روستاي بخش بوستان بازديد کرد.

به گزارش خبرنگار ما، فاضل نجفي با همراهي سيد محسن موسوي بخشدار بوستان از پروژه هاي در حال انجام روستاهاي بخش بوستان بازديد کرد.

وي ابتدا از پروژه جدول کشي دو مورد خيابان در روستاي خيرآباد پايين بازديد کرد .

وي سپس از پروژه احداث بلوار اورين به جاده آدران بازديد نمود و در جريان آخرين وضعيت پيشرفت فيزيکي اين پروژه قرار گرفت.

مهندس نجفي در خصوص اين پروژه ها گفت: پروژه روستاي خيرآباد پايين با اعتباري بالغ بر 2 ميليارد ريال و احداث بلوار روستاي اروين به ادران با اعتباري بالغ بر 40 ميليارد ريال از محل اعتبارات ارزش افزوده روستايي اجرا مي شود.

معاون فني و عرماين فرمانداري اظهار داشت: پيش بيني مي گردد تا 3 ماه آينده اين دو طرح به بهره برداري برسند.

اجراي آموزش «يادگيري تپش زندگي» در گرگان

گرگان-قهرمان

واحد ترافيک شهرداري گرگان با مشارکت دستگاه‌هاي مربوطه، دوره آموزشي «يادگيري تپش زندگي» را در پارک جامي گرگان براي دانش‌آموزان پليس مدرسه اجرا کرد.

به همت اداره آموزش ترافيک شهرداري گرگان و با مشارکت مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي استان گلستان، سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري گرگان و آموزش و پرورش گرگان دوره آموزشي «يادگيري تپش زندگي» براي دانش‌آموزان پليس مدرسه برگزار شد.

در اين دوره آموزشي، 25 دانش آموز پليس مدرسه، سفير ترافيک و سفير سلامت در پارک جامي گرگان آموزش‌هاي لازم براي احياي قلبي براي کمک به حادثه‌ديدگان در سوانح را فرا گرفتند.

هدف از برگزاري اين دوره آموزشي ضمن اهميت افزايش اعتماد به نفس و دانش تخصصي، آموزش مسووليت‌پذيري و بي‌تفاوت نبودن به ساير افراد جامعه بوده است.

همچنين دانش‌آموزان از مرکز پيام اورژانس 115 گرگان بازديد کرده و با نحوه اقدامات تيم‌هاي اورژانس در رده‌هاي مختلف آشنا شدند.

برگزاري کارگروه سلامت و امنيت غذا در بهارستان

بهارستان- اصغري

جلسه کارگروه سلامت و امنيت غذا شهرستان بهارستان در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان بهارستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما ، ششمين جلسه کارگروه شهرستاني سلامت و امنيت غذا در سال جاري به رياست سيد حبيب موسوي معاون سياسي انتظامي فرمانداري شهرستان بهارستان در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان بهارستان تشکيل شد.

معاون سياسي و انتظامي فرمانداري بهارستان در اين جلسه بر اهميت پيشگيري از بيماريهاي غيرواگير و مشارکت ساير ارگانها از جمله شهرداريها، بخشداريها و دهياريها درخصوص اطلاع‎رساني ارائه خدمات رايگان درمراکز خدمات جامع سلامت تاکيد کرد.

در اين جلسه در خصوص برنامه ريزي براي مقابله و پيشگيري از ديابت و جلوگيري از بروز چاقي و اضافه وزن کودکان و دانش آموزان و اجراي طرح سلامت کارکنان ادارات شهرستان بهارستان تصميم گيري شد.

6 برنامه بزرگ فرهنگي در دستور كارشهرداري صالحيه

بهارستان- خبرنگار آفرينش

عليزاده گفت :طرح هاي مطالعاتي و توجيهي لازم جهت انتخاب صالحيه بعنوان " پايتخت کتاب ايران " به ادارات کل ارسال و اميدواريم با اهتمام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين مهم تحقق يابد .

بر اساس اين گزارش،عليزاده مدير روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي صالحيه گفت:طرح‎هاي مطالعاتي و توجيهي لازم جهت انتخاب صالحيه بعنوان " پايتخت کتاب ايران " به ادارات کل ارسال و اميدواريم با اهتمام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين مهم تحقق يابد .

عليزاده با بيان اينکه در 5 سال اخير زيرساخت‌هاي فرهنگي، اجتماعي، آموزشي و تفريحي در محلات مختلف با رشد چشمگيري مواجه شده و انتخاب آن بعنوان پايتخت کتاب در معرفي ظرفيت ها و هويت يابي شهر موثر خواهد بود ادامه داد :

موقعيت سوق الجيشي، وجود نخستين سراي محله و بوستان بانوان عظيم و مجهز شهرستان بهارستان در صالحيه و چندين کتابخانه و عرصه‎هاي فرهنگي در شهر زمينه‎هاي لازم جهت انتخاب صالحيه بعنوان پايتخت کتاب را فراهم مي نمايد .

وي همچنين به برنامه هاي هفته فرهنگي اشاره کرد و گفت :6 برنامه بزرگ فرهنگي با محوريت خانواده، فرهنگ شهروندي، وظايف مديريت شهري، بازي‎هاي محلي و کار و توليد بانوان براي هفته فرهنگ در دستور کار شهرداري صالحيه قرار گرفته و تمهيدات لازم جهت استقبال مطلوب از آن‌ اتخاذ شده است .

نظر شما